پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۵۷۶
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۳
مکان ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران مشخص شد.

شعارسال: فرآیند ثبت نام داوطلبین انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح روز (یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸) آغاز می شود. داوطلبان حضور در این انتخابات در حوزه انتخابیه تهران باید در محلی که از سوی فرمانداری تهران اعلام شده است، حضور یافته و فرآیند ثبت‌نام خود را طی کنند.

بر اساس اعلام کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات فرمانداری تهران داوطلبان کاندیداتوری در حوزه انتخابیه تهران جهت ثبت نام باید به مجموعه «چهل سرای مصلی امام خمینی (ره)» واقع در خیابان مطهری، خیابان علی اکبری، روبروی کوچه تیرداد مراجعه نمایند.

داوطلبان کاندیداتوری در حوزه انتخابیه تهران می‌توانند علاوه بر محل تعیین شده از سوی فرمانداری تهران، جهت ثبت نام به وزارت کشور نیز مراجعه نمایند.

آن دسته از داوطلبانی که قصد ثبت نام در سایر حوزه‌های انتخابیه را دارند نیز می‌توانند علاوه بر حضور در فرمانداری شهرستان حوزه انتخابیه خود، در وزارت کشور حضور یافته و مراحل ثبت نام را طی کنند.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 9آذر1398 ، کدخبر: 1326124: www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین