پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۸۶۴
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
سخنگوی شورای نگهبان سوء‌استفاده از موقعیت‌های شغلی به دلیل سمتی که افراد در پُست‌های دولتی داشته‌اند را از دلایل عدم احراز صلاحیت‌ داوطلبان انتخابات مجلس دانست.

شعار سال: عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگویی، گفت: شورای نگهبان تا الآن به 13 هزار پرونده نامزد‌های انتخابات مجلس رسیدگی کرده است و تا فردا(شنبه، 21 دی) نیز به بقیه پرونده‌ها رسیدگی خواهد کرد و نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

وی درباره دلایل عدم احراز صلاحیت‌ها در برخی پرونده‌ها، اظهار داشت: در پرونده‌ها دلایل و مستندات مختلف وجود دارد، در حوزه اقتصادی بحث‌هایی مانند کلاهبرداری، سوءاستفاده از بیت‌المال، اختلاس، جابجایی اموال عمومی وجود دارد که برخی از آنها آراء محاکم قضایی را دارد و محکوم شده‌اند.

سخنگوی شورای نگهبان که با خبرگزاری صداوسیما گفت‌وگو کرده است، اضافه کرد: سوء‌استفاده از موقعیت‌های شغلی به دلیل سمتی که افراد در پُست‌های دولتی داشته‌اند نیز از دلایل عدم احراز صلاحیت‌ها بوده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 20 دی  98، کد مطلب: 2178924: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین