پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۳۱۶
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۴
مدیرعامل بنیاد باران در متنی نوشت: تفسیر درست از اسلام همین است که افراد امروز با آن ما را مورد داوری و قضاوت قرار داده و نه تنها صلاحیتش بلکه اعتقاد به دین و وطن و قانون اساسی‌اش نیز مردود اعلام می‌گردد.

شعار سال: جواد امام، مدیرعامل بنیاد باران با انتشار متنی نسبت به رد صلاحیت خود در انتخابات مجلس یازدهم به استناد بند 1 و 2 و 4 ماده 28 واکنش نشان داد.

 در متن پیام جواد امام آمده است: 

«باسلام
اینجانب هم به استناد بند 1 و 2 و 4 ماده 28 الحمدلله حفظ آبرو نمودن و رد صلاحیت شدم.
عدم التزام به إسلام
عدم التزام به جمهوری اسلامی
عدم التزام به قانون اساسی و ولایت فقیه

اینها فکر میکنم مقدمات اعلام یک کافر حربی را برای ما تدارک دیده‌اند.

اینجانب اسم خود جواد اسم پدر محمد پدر بزرگ فتح‌الله مسلمان شیعه دوازده امامی، پدربزگ مادری روحانی، مادربزرگ از سادات رضوی از (اصل ونسب امام رضا(ع)) هستم. 

همچنین هشتادوشش ماه سابقه حضور در دوران دفاع مقدس،40٪؜ جانبازی، جانشین فرمانده یگان مستقل ویژه شهادت، معاونت خدمات پرسنلی دانشگاه امام حسین (ع)، معاون اداری و مالی کتابخانه ملی، معاون حقوقی وپارلمانی وپشتیبانی وزارت نیروی دولت اصلاحات، مدیرعامل بنیاد قرآن، نائب‌رئیس اولین شورای هیات مذهبی غرب تهران، مؤسس و مسئول هیات و حسینیه محبان‌الائمه (ع)، مدیرعامل بنیاد باران، دبیرکل حزب مجمع ایثارگران را رد کارنامه خود دارم.
جالب است تازه فهمیدیم تمام این چیزهای که بهش اعتقاد و ایمان وتبعیت ازش نموده و عمرمان را برای حفظ و حراست آن گذاشتیم به عکس بوده و تمامی آن راه باطل بوده که پیمودیم!؟

تفسیر درست از اسلام همین است که افراد امروز با آن ما را مورد داوری و قضاوت قرار داده و نه تنها صلاحیتش بلکه اعتقاد به دین و وطن و قانون اساسی‌اش نیز مردود اعلام می‌گردد.


بازهم خدا را شکر
البته خدای خودم!

چون اینها خدا را هم از ما گرفتند»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار 22 دی  98، شماره: 377049

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین