پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۵۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۲
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: روند و شرایط فعلی نام نویسی نامزدها در انتخابات مجلس باید تغییر کند.

شعار سال: وی با اشاره به اینکه نقص قانونی درباره تعداد بالای ثبت‌کنندگان در انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری وجود دارد که ما باید در جهت رفع آن گام برداریم، افزود: در قانون مهم‌ترین شرط بازدارنده برای افراد پیرامون اینکه نتوانند در انتخابات ثبت‌نام کنند، داشتن مدرک فوق‌لیسانس است که به نظر بنده شرط کافی نیست و ما باید قیدهای دیگری هم در این راستا لحاظ می‌کردیم.

«لطف الله فروزنده»، عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی درباره روند نام نویسی حضور افراد و چهره‌های سیاسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به آمارهای ارائه شده و نام نویسی تعداد زیادی از افراد بسیار بالا خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه نقص قانونی درباره تعداد بالای ثبت‌کنندگان در انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری وجود دارد که ما باید در جهت رفع آن گام برداریم، افزود: در قانون مهم‌ترین شرط بازدارنده برای افراد پیرامون اینکه نتوانند در انتخابات ثبت‌نام کنند، داشتن مدرک فوق‌لیسانس است که به نظر بنده شرط کافی نیست و ما باید قیدهای دیگری هم در این راستا لحاظ می‌کردیم.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: کسانی که می‌توانند در مجلس کار کنند و توانایی دارند، باید در این انتخابات نام نویسی کنند.

فروزنده خاطرنشان کرد: به طور کلی می‌توان گفت، با این استقبالی که افراد مختلف کردند، به نظر می‌رسد مشارکت بالا خواهد بود؛ اما ما باید در جهت رفع نواقص قانونی روند نام نویسی انتخابات در مجلس آینده وارد عمل شویم تا منابع کشور هدر نرود، چون برای بررسی صلاحیت این افراد هزینه می‌شود.

وی تاکید کرد: اینکه فردی از طرف شورای نگهبان هم تایید صلاحیت شود، اما جایگاه و رویکرد مشخصی نداشته باشد، مجبور است از جیب خودش هزینه کند که این روند نیز هم به ضرر خودش هست، هم به ضرر نظام که باید این دست از هزینه‌ها را تحمل کند.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی درباره رویکردهای فعلی اصولگرایان برای انتخابات مجلس گفت: هیچ اطلاع و خبری از جلسات اصولگرایان ندارم و در نشست های جمعیت ایثارگران نیز شرکت نمی‌کنم.

فروزنده درباره اینکه آیا از عضویت در جمعیت ایثارگران انصراف داده است، اظهار کرد: انصرافی ندادم؛ تنها در جلسات شرکت نمی‌کنم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری آفتاب، تاریخ 15 آذر 98، کد مطلب: 941988: www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
0
0
باید فیلتر برای ثبت نام کانیدیداها قوی باشه و برگزیده ها بتونن ثبت نام و شرکت کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین