پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۰۱۷۹
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با اشاره به برخی اقدامات کاندیداهای انتخابات مجلس از مردم خواست فریب رفتارهای پوپولیستی را نخورند و انتخابی آگاهانه داشته باشند.

شعار سال:  محمود الله مرادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی, عنوان کرد: انتخابات پرشور و حضور گسترده مردم موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام می شود.

وی افزود: یکی از مهمترین کارکردهای انتخابات در نظام اسلامی این است که مردم خود در تعیین سرنوشت خود دخیل هستند.

 الله مرادی گفت: در چهل سال گذشته مردم به اختیار خود پای صندوق های رای آمده اند و اقدام به تعیین سرنوشت مملکت خود کرده اند.

 دبیر ستاد امر معروف و نهی از منکر استان کردستان, اظهار داشت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش رو باید کسانی انتخاب شوند که دارای صلاحیت های عمومی باشند. وی افزود: " مردم باید کاندیدایی را انتخاب کنند که درد آنها را بفهمد و آن را به گوش مسوولین برساند, کسانی باید انتخاب شوند که شاخص های خدمتگذاری و مسوولیت پذیری را داشته باشند".

 الله مرادی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که در استان کردستان افراد زیادی برای ورود به عرصه انتخابات احساس تکلیف کرده و اقدام به نام نویسی کرده اند اما در حقیقت مردم باید فردی را انتخاب کنند که لایق نوکری آنها را داشته باشند و بتوانند از مطالبات مردم دفاع کنند نه اینکه چهار سال تلاش کنند تا کوچ و بزرگ بستگان و خویشاوندان خود را وارد ادارات کنند و به استخدام دستگاهها در بیاورند!

 الله مرادی گفت: کسانی که اکنون در مجلس هستند وجدان خود را قاضی کنند که میزان خدمت رسانی آنها به قشر ضعیف چه اندازه بوده است!

 وی ادامه داد: افرادی باید انتخاب شوند که منافع عمومی را به منافع شخصی ترجیح دهند و هدفشان تنها ثروت اندوزی و ایجاد رانت برای اهداف شخصی نباشد چه بسا افرادی در همین مجلس کنونی وجود دارند که ثروتشان در چهار سال گذشته چند برابر شده است, این ثروت ها به واقع از کجا آمده اند؟!

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان ابراز داشت: کار یک نماینده قانونگذاری است اما گاها این وظیفه را فراموش می کنند و به دنبال عزل و نصب افراد در جهت منافع خود هستند. گاها دیده می شود که برای جابجایی یک فرماندار, بخشدار و یا یک مدیرکل چنان خود را به آب و آتش می زنند که از امورات مجلس هم غافل می شوند. وی افزود: "مردم باید معترض اینگونه رفتارهای نمایندگان مجلس شوند".

 وی ادامه داد: رسانه ها هم باید برمبنای منطق و قانون این رفتار نمایندگان را نقد کنند چون گاها دیده شده است یک نماینده برای اینکه فردی را سرکار بیاورد با بسیاری از مدیران لابی می کند تا به هدف خود برسد.

 الله مرادی با اشاره به فعالیت های انتخاباتی برخی کاندیداها  حامیان آنها عنوان کرد: این روزها بوی کباب قدرت و ثروت زیر کرسی انتخابات داغ است و برخی از کاندیداها که تصاویری از آنها پخش شده از همین الان برای انتخابات به دنبال فریبکاری هستند.

 وی افزود: بر مبنای این تصاویر تعدادی از کاندیداهای انتخابات که بعضا از هم از خانواده های ارزشی هستند با افراد حاشیه دار زیر کرسی جمع می شوند, کباب می خورند, عیش و نوش می کنند و در حال برنامه ریزی انتخاباتی هستند.

 وی با اشاره به بده بستان برخی نمایندگان هم, اظهار داشت: یکی از نمایندگان فعلی مجلس به پاس قدردانی از زحمات افرادی که پیروزی او در انتخابات را رقم زدند اقدام به استخدام آنها در نهادهای دولتی و یکی از کارخانه های کردستان کرده است!

 الله مرادی البته قدردان زحمات استاندار  کردستان شد و گفت: متاسفانه فرد استاندار تلاشگر است و می خواهد به مردم خدمت کند اما برخی دوروبری های او بر هر شکل ممکن مانع او می شوند!

 وی افزود: این دوروبری های استاندار یک شبه افرادی را مدی. می کنند و فرزندان تحصیلکرده قشر ضعیف هم باید از دور نظاره گر باشند و از اینکه جایی برای حضور آنها در بدنه دولت وجود ندارد, خون دل بخورند.

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با تاکید بر اینکه نباژد اجازه داد که اربابان قدرت و ثروت بر جامعه حاکن شوند, گفت: مردم اگر می خواهند صدای آنها شنیده شود باید بدانند در انتخابات به چه کسی رای می دهند و تاریخچه نمایندگان گذشته را بررسی کنند که برای مردم چه کاری انجام داده اند؟!

 وی تاکید کرد: به مردم شریف کردستان توصیه می کنم که به فرمایشات رهبری در خصوص انتخاب اصلح توجه کنند و ملاک انتخاب آنها قومیت, قبیله و طایفه نباشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ 23 آذر 98، کد مطلب: 1554725: www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین