پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۹۵۱
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
اگرچه محسن رضایی میرقائد دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که نامش در میان گزینه‌های احتمالی سرلیستی اصولگرایان برای انتخابات مجلس گاهی به چشم می خورد، خود را وارد انتخابات نکرد اما همچنان یکی از اعضای خانواده او در فهرست کاندیداهاست!

شعارسال:اگرچه محسن رضایی میرقائد دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که نامش در میان گزینه‌های احتمالی سرلیستی اصولگرایان برای انتخابات مجلس گاهی به چشم می خورد، خود را وارد انتخابات نکرد اما همچنان یکی از اعضای خانواده او در فهرست کاندیداهاست!
 
علی رضایی میرقائد فرزند دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در انتخابات مجلس از حوزه مسجد سلیمان ، لالی و هفتکل کاندیدا شده است تا بعد از پدر و عمویش امیدوار رضایی سومین عضو خانواده رضایی میرقائد باشد که در رقابتی انتخاباتی شرکت می کند. البته در سال‌های گذشته ، این خانواده توفیق چندانی در انتخابات‌ها نداشته اند.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  سایت خبری آخرین خبر ،تاریخ انتشار:  17    آذر 1398،کدخبر: 5876648 ،www.akharinkhabar.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین