پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۴۸۱۱۹
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲
با آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دهم آذرماه، بحث انتخابات در حال داغ شدن است، دراین‌بین عده‌ای با تب‌وتاب انتخابات همراه شده و در تلاش برای ورود به رقابت‌های جنجالی برای نشستن بر کرسی نمایندگی مردم هستند.
شعارسال: با آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دهم آذرماه، بحث انتخابات در حال داغ شدن است، دراین‌بین عده‌ای با تب‌وتاب انتخابات همراه شده و در تلاش برای ورود به رقابت‌های جنجالی برای نشستن بر کرسی نمایندگی مردم پاکدشت هستند.
 
شهرستان پاکدشت نیز از این قائله مستثنا نبوده و شاهد فعالیت‌های پیدا و پنهان افراد و گروه‌هایی است تا خود را به‌عنوان کاندیدهای آینده معرفی و شانس خود را برای تصاحب یکی از کرسی‌های خانه ملت به رأی بگذارند.
 
بر اساس اخبار غیررسمی در شهرستان پاکدشت در روزها و ماه‌های اخیر، حضور افرادی همچون یزدان پناه، موسوی، قمی، بشیری، علی‌محمدی و زعفری رحقی در انتخابات مجلس شورای اسلامی محتمل است.
 
 
محمد قمی نماینده فعلی و اصلاح‌طلب مردم پاکدشت در مجلس و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات است که سابقه ۶ دوره نمایندگی را دارد. وی در شهریورماه امسال از قصد خود برای شرکت در انتخابات امسال خبر داد.
 
فرهاد بشیری نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی از جبهه مردمی نیرو‌‌های انقلابی شهرستان پاکدشت است و رقیب جدی برای اصلاح‌طلبان به شمار می‌رود.
 
علی موسوی شهردار اسبق پاکدشت، دارای گرایش اصلاح‌طلب و بازنشسته بوده و شنیده‌ها از تمایل اصلاح‌طلبان به وی را حکایت می‌کند، این موضوع احتمال اینکه موسوی گزینه نهایی جریان اصلاحات در پاکدشت باشد را افزایش می‌دهد.
 
علی یزدان پناه، رئیس سابق آموزش‌وپرورش پاکدشت که دارای گرایش اصلاح‌طلبی است، هم‌اکنون مشاور اجرایی مدیرکل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های تهران است.
 
امیدعلی علیمحمدی از دیگر کاندیداهای احتمالی است که تمایل به مجموعه اصلاح‌طلبان را داشته و اکنون به‌عنوان معلم در حال فعالیت است.
 
محمود زعفری رحقی مشغول در امر وکالت است و در چند دوره انتخابات شورای شهر و مجلس شورای اسلامی شرکت کرده است.
 
مردم شهرستان پاکدشت در انتخابات مجلس دهم بیش از ۶۰ درصد و انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بیش از ۷۰ درصد مشارکت داشته است همچنین این شهرستان با جمعیت ۳۵۰ هزارنفری، یک کرسی در مجلس شورای اسلامی را به خود اختصاص داده است.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  فارس ،تاریخ انتشار:    11 آذر 1398،کدخبر:      13980911000716،www.farsnews.com/tehran
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین