پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۴۵۶
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳
مسئولان اجرایی و قضایی کشوری و استانی، بارها برنامه‌ریزی برای مبارزه با تخلفات در بازار فریدونکنار را به رسانه‌ها وعده داده‌اند اما تخت‌های انباشته از لاشه‌ پرندگان مهاجر در این بازار، دهن‌کجی متخلفان را به قانون، مسئولان و هموطنان به تصویر می‌کشند.

شعار سال:مسئولان اجرایی و قضایی کشوری و استانی، بارها برنامه‌ریزی برای مبارزه با تخلفات در بازار فریدونکنار را به رسانه‌ها وعده داده‌اند اما تخت‌های انباشته از لاشه‌ پرندگان مهاجر در این بازار، دهن‌کجی متخلفان را به قانون، مسئولان و هموطنان به تصویر می‌کشند.

 بازار عرضه غیرقانونی گوشت لاکچری از جمله پرندگان حرام‌گوشت در فریدونکنار این روزها به گفته فعالان محیط زیست از هر سال دیگری داغ‌تر است و سردسته‌های متخلفان که تعدادشان به ده نفر هم نمی‌رسد در سایه مماشات مقامات محلی، درآمدهای بادآورده میلیاردی به چنگ می‌آورند.

تعداد بازدید : 41

این در حالی است که این روزهای با شیوع گسترده "آنفلوآنزا در کشورمان مواجهیم که سبب شده مسئولان سازمان دامپزشکی مردم را از نزدیک شدن به پرندگان مهاجر که منشاء انتقال ویروس آنفلوآنزی فوق حاد پرندگان هستند، باز دارند اما به نظر می‌رسد نه تنها سرمایه‌های بین‌المللی حیات وحش بلکه بهداشت عمومی و صنعت مرغداری که هر ساله در پی شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان دچار صدها میلیارد تومان خسارت می‌شود در برابر منافع سوداگران صید و عرضه پرندگان مهاجر برای مسئولان اجرایی و قضایی فریدونکنار بی‌اهمیت است.

در ادامه، فیلم و تصاویری از بازار عرضه غیرقانونی پرندگان مهاجر در فریدونکنار طی همین روزها را مشاهده می‌کنید؛ بازاری که به دلیل خشونت فروشندگانش، چاره‌ای به جز فیلمبرداری به صورتی پنهانی از آن وجود ندارد و حتی صد متر آن‌طرف‌تر از بازار، جایی که وقتی خبرنگار تسنیم از خریداران سؤال می‌کند که آیا به غیرقانونی بودن معامله‌شان در بازار فریدونکنار واقف هستند یا نه، با برخورد خشونت‌آمیز فروشندگان این بازار و این تهدید صریح مواجه می‌شود که: «خانم! پارسال یکی مثل شما آمد اینجا و کتک خوردها! قطع کن ...»

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:13آذر1398،کد خبر:2150935،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین