پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۷۰۳
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۵
در ابتدای مراسم روز دانشجو در دانشگاه تهران که با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شد خبر آزادی آخرین دانشجوی بازداشتی در حوادث اخیر اعلام شد.

شعارسال: مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه در دانشگاه تهران آغاز شد.

رئیس قوه قضائیه در این نشست به سوالات دانشجویان پاسخ  داد.

بنابراین گزارش، مجری مراسم در ابتدا از آزادی آخرین دانشجوی بازداشت شده در حوادث اخیر خبر داد و گفت: براساس خبر خوشی که امروز صبح به ما دادند، آخرین دانشجوی بازداشتی در حوادث اخیر، آزاد شده است.

محمود نیلی‌احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران در این مراسم گفت: کشور در شرایط سختی قرار دارد و عبور از آن نیازمند به کارگیری همه توانایی های کشور است.

وی افزود: من از صمیم قلب از تصمیم آقای رئیسی و موافقت رهبر انقلاب برای آزادی دانشجویانی که اتهامات امنیتی داشتند نهایت تشکر را دارم‌ و این فضای شنیدن نظریات مختلف باید در دانشگاه به وجود بیاید.

محمد حسن معصوم زاده، نماینده انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، امین نوریان نماینده جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران، علی طلوعی نماینده بسیج دانشجویی علی اسکندری نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی آرمان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

همچنین به دعوت دانشجویان، یکی از کارگران شرکت هپکو در این مراسم به بیان مسائل و مشکلات پیرامون این شرکت پرداخت.

نمایندگان تشکل های مختلف دانشجویی نظرات خود را مطرح کردند.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 16آذر1398 ، کدخبر: 13980916000865: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین