پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۹۴۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۴
رضا اردکانیان وزیر نیرو گفت: در ابتدای سال میلادی تشریفات اداری و تنظیمات قراردادها برای دریافت وام از روسیه باید انجام شود.

شعار سال:وزیر نیرو گفت: در ابتدای سال میلادی تشریفات اداری و تنظیمات قراردادها برای دریافت وام از روسیه باید انجام شود.

رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: طرح‌های آب و برق تا پایان سال در 9 استان کشور افتتاح می‌شود و امیدواریم 227 طرح وعده داده شده با سرمایه‌گذاری 33 هزار میلیارد تومانی تا پایان سال محقق شود.

وی افزود: تا پایان سال 3000 مگاوات برق ظرفیت جدید را به مدار می‌آوریم.

وزیر نیرو در ادامه همچنین درباره آخرین وضعیت وام دریافتی از روسیه، گفت: مجلس شورای اسلامی در سال 95 مجوز دریافت وام 5میلیارد دلاری از روسیه را داد که طرح‌های مربوط به 2.2میلیارد دلار آن به تأیید طرف روسی رسیده بود. طرح‌های مختلفی برای 2.8میلیارد باقی‌مانده نیز بررسی و پیشنهاد شد که در نهایت به تصویب ایران رسید و طرف روس نیز موافقت خود را با آن اعلام کرد که در ابتدای سال میلادی تشریفات اداری و تنظیمات قراردادها باید انجام شود.

اردکانیان همچنین درباره بودجه سال آینده وزارتخانه متبوعش گفت: بودجه این وزارتخانه به منابع داخلی اتکا دارد؛ یعنی در قبال عرضه آب و برق، وجه آن دریافت می‌شود و از سوی دیگر از محل بودجه عمومی هم دریافتی داریم. در لایحه بودجه سال آینده جمع اعتبارات ما بالغ بر 9هزار میلیارد تومان است که در بخش آب نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:20آذر1398،کد خبر:2158121،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
امیدوارم یه روزی برسه که همه کشور از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین