پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۰۹۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
دارنده مدال های طلای جهان و المپیک، با بیان این که در حال حاضر پای راستش دچار درد و ورم است، گفت: مردم دعا کنند زودتر به میادین بازگردم.دارنده مدال های طلای جهان و المپیک، با بیان این که در حال حاضر پای راستش دچار درد و ورم است، گفت: مردم دعا کنند زودتر به میادین بازگردم.

شعارسال:دارنده مدال های طلای جهان و المپیک، با بیان این که در حال حاضر پای راستش دچار درد و ورم است، گفت: مردم دعا کنند زودتر به میادین بازگردم.دارنده مدال های طلای جهان و المپیک، با بیان این که در حال حاضر پای راستش دچار درد و ورم است، گفت: مردم دعا کنند زودتر به میادین بازگردم.

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک در حین تمرینات تیم بازار بزرگ ایران از ناحیه مینیسک پا دچار آسیب دیدگی شد و جام باشگاه‌های جهان را از دست داد.
 
به گزارش ایسنا، حسن یزدانی، دارنده مدال های طلای جهان و المپیک که قرار بود برای تیم بازار بزرگ ایران در رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه‌های جهان کشتی بگیرد، در حین تمرین با نادر حاج آقا نیا از ناحیه مینیسک پا دچار آسیب دیدگی شدید شد و حضور در این رقابت‌ها را از دست داد.
 
قرار است یزدانی از بجنورد محل برگزاری این رقابت‌ها برای مداوا به تهران منتقل شود تا در فاصله ۷ ماه مانده به المپیک هر چه سریع‌تر تحت درمان قرار گیرد.
 
حسن یزدانی: مردم دعا کنند زودتر برگردم/ خدا نکند به المپیک نرسم

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک، با بیان این که در حال حاضر پای راستش دچار درد و ورم است، گفت: مردم دعا کنند زودتر به میادین بازگردم.
 
حسن یزدانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مصدومیت شدیدش در حین تمرینات برای حضور در جام باشگاه های جهان، اظهار کرد: روز گذشته در حین تمرین زانوی پای راستم به یک‌باره قفل شد و دیگر نتوانستم به تمرین ادامه بدهم. عکس ام آر ای گرفتم اما پزشکان گفتند خیلی گویا نیست و باید سریع‌تر به تهران بروم تا اقدامات لازم را انجام بدهم. الان درد و ورم دارم و پزشکان شنبه باید درباره وضعیتم نظر بدهند.
 
دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک، در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است به دلیل پارگی مینیسک حضور در رقابت‌های المپیک را از دست بدهد یا جای نگرانی وجود ندارد؟ خاطرنشان کرد: خدا نکند به المپیک نرسم. تمام هدف و برنامه من حضور در المپیک و شاد کردن دل مردم با خوشرنگ ترین مدال است.
 
وی ادامه داد: فکر نمی‌کنم خطر جدی باشد. مردم برایم دعا کنند زودتر به میادین بازگردم و باز هم دل‌شان را شاد کنم. از همه مردم که ظرف چند ساعت اخیر نگران من بودند صمیمانه قدردانی می‌کنم.
 
کیومرث محرابی، سرپرست تیم بازار بزرگ در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام خبر مصدومیت یزدانی، اظهار کرد: وی حضور در جام باشگاه‌های جهان را از دست داد.
 
به گفته پزشکان نتیجه بررسی ام آر آی یزدانی نشان می‌دهد مینیسک وی دچار پارگی شده است‌.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازپایگاه خبری تحلیلی فرارو    ،تاریخ انتشار:  28  آذر 1398،کدخبر:  421836،www.fararu.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
0
0
این ینی یه طلای المپیک پرید خدا کنه چیزی نباشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین