پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۲۵۰۹۴۶
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
مجید افتخاری عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک در ارتباط با خبر اقتصادی ساعت 18:00 گفت: 10 میلیون متر پارچه چادر مشکی که 10 درصد نیاز بازار است در کشور تولید می شود و 90 درصد پاچه چادرمشکی از کشور های کره، چین و ژاپن وارد می شود.
شعارسال: عضو هیئت مدیره تولیدکنندگان پوشاک: از واردات چادر مشکی 500 درصد سود عاید واردکننده می شود.

مجید افتخاری عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک در ارتباط با خبر اقتصادی ساعت 18:00 گفت: 10 میلیون متر پارچه چادر مشکی که 10 درصد نیاز بازار است در کشور تولید می شود و 90  درصد پارچه چادرمشکی از کشور های کره، چین و ژاپن وارد می شود.
 
افتخاری در ادامه گفت: با توجه به اینکه ظرفیت تولید در داخل را داریم و تکنولوژی چادر مشکی بومی سازی شده است و مواد اولیه آن از جمله نخ در داخل کشور تولید می شود، می توانیم با هر 25 میلیون دلار سرمایه گذاری 10 میلیون متر پارچه چادر مشکی تولید کنیم.
 
در حوزه واردات چادر مشکی 500 درصد سود عاید وارد کننده می شود بنابراین باتوجه به اینکه مشوق های درست نداشته ایم نتوانسته ایم حباب قیمتی را بشکنیم.
 
عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید کنندگان پوشاک افزود: تولید کننده داخلی با توجه به چالش های پیش رو بیشتر برای طبقات پایین جامعه تولید می کند که ممکن است کیفیت پارچه ژاپنی را نداشته باشد.
 
بعلت مافیای موجود در بازار تولید کننده اجازه توسعه و پیشرفت ندارد.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازسایت شبکه خبر  ،تاریخ انتشار:   27 آذر 1398،کدخبر: 754095  ،www.irinn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین