پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۰۷۴
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: افزون بر ۴۰ میلیون دلار برای تامین و خرید کاغذ مطبوعات اختصاص یافته است و شرایط کاغذ در ماه‌های آینده بهتر می‌شود.
شعارسال: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: افزون بر ۴۰ میلیون دلار برای تامین و خرید کاغذ مطبوعات اختصاص یافته است و شرایط کاغذ در ماه‌های آینده بهتر می‌شود.
 
سید عباس صالحی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا درباره میزان و چگونگی تخصیص ارز حمایتی به کاغذ اظهار داشت: این میزان نیمی از مبلغی است که برای امسال در نظر گرفته شده بود.
 
وی اضافه کرد: شرایط خوبی برای تامین و تخصیص ارز کاغذ مطبوعات حاکم شده و امیدواریم در ماه های آتی این روند شتاب بیشتری بگیرد.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در چند ماه آینده مسیر تامین و خرید ارز برای تامین کاغذ سرعت بیشتری می گیرد.
 
صالحی افزود: در چهار پنج ماهی که قرار شد کاغذ مورد نیاز گروه های فرهنگی در لیست کالاهای اساسی قرار بگیرد، شاهد اوضاع بهتری در این حوزه هستیم.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چندی پیش از باقی ماندن کاغذ نشر بر مدار ارز ۴۲۰۰ تومانی در سال ۹۹ خبر داد.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازسایت خبری  تحلیلی  عصر ایران ،تاریخ انتشار:  28  آذر 1398،کدخبر:  704450  ، www.asriran.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین