پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۵۷۷
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
مهدی مژدهی فر رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت:اتوبوس های درون شهری برای کاهش آلایندگی به استفاده از گازوئیل یورو4 نیازمندند، اما متاسفانه در ارومیه گازوئیل یورو 4 توزیع نمی شود که این خود یکی از عوامل ایجاد آلودگی هوا است.

شعار سال:رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: گازوئیل یورو 4 برای مصرف اتوبوسهای درون شهری در ارومیه توزیع نمی شود.

مهدی مژدهی فر گفت: اتوبوس های درون شهری برای کاهش آلایندگی به استفاده از گازوئیل یورو4 نیازمندند، اما متاسفانه در ارومیه گازوئیل یورو 4 توزیع نمی شود که این خود یکی از عوامل ایجاد آلودگی هوا است.

وی با اشاره به اینکه ماهیت و ذات خودروهای دیزلی با توجه به مصرف گازوئیل ایجاد دود سیاه است، اظهار کرد: یکی از راه های کاهش این مشکل استفاده از فیلتر تصفیه هوا که متاسفانه به دلیل تحریم ها فیلتر تصفیه هوا در کشور توزیع نمی شود و تنها 50 دستگاه در تهران به این فیلترها مجهز هستند.

رئیس سازمان حمل ونقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با اشاره به وضعیت سیستم گرمایشی اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی افزود: طبق بازرسی های انجام شده از اواسط پاییز سال جاری توسط بازرسان سازمان همه اتوبوس های درون شهری ارومیه به سیستم گرمایشی مجهز بوده و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

مژده هی فر با اشاره به اینکه در حال حاضر 293 اتوبوس شرکت واحد توسط بخش خصوصی و 49 اتوبوس ملکی در ارومیه به ارائه خدمات مشغول هستند، تصریح کرد: در سال گذشته 14 دستگاه اتوبوس نوسازی و وارد ناوگان حمل و نقل شهری ارومیه شده و امسال نیز از آغاز سال جاری تاکنون 80دستگاه در بخش خصوصی و 10دستگاه ملکی نوسازی و بهسازی شده اند.

رئیس سازمان حمل ونقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با توجه به آلودگی هوا در روزهای اخیر خاطر نشان کرد: بازرسان محیط زیست استان هر 3ماه یک بار اتوبوس های درون شهری را از لحاظ آلایندگی جوی تست می کنند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:2دی1398،کد خبر:98100201107،www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین