پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۷۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲
بهفر، مدیرکل اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در افتتاحیه دومین همایش و نمایشگاه بین المللی فرآورده‌های آرایشی، بهداشتی، شوینده، سلولزی و صنایع وابسته اظهار کرد: صنعت آرایشی و بهداشتی رو به رشد است. طبق آمار میانگین رشد این صنعت از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۳ حدود ۴.۵ درصد تخمین زده شده است.
شعارسال: بهفر گفت: همراهی با تولیدکنندگان دانش بنیان و استارتاپ‌ها و به کارگیری جوانان در صنعت آرایشی، بهداشتی به رشد این صنعت کمک می‌کند.

بهفر، مدیرکل اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در افتتاحیه دومین همایش و نمایشگاه بین المللی فرآورده‌های آرایشی، بهداشتی، شوینده، سلولزی و صنایع وابسته اظهار کرد: صنعت آرایشی و بهداشتی رو به رشد است. طبق آمار میانگین رشد این صنعت از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۳ حدود ۴.۵ درصد تخمین زده شده است.
 
او ادامه داد: عناوین ارگانیک، طبیعی، گیاهی و حلال امروز در صنعت آرایشی رشد بسیار داشته است و می‌تواند سرعت رشد صنعت کازمتیک یا آرایشی بهداشتی را چند برابر کند.
 
بهفر با اشاره به افزایش مصرف محصولات آرایشی، بهداشتی در ایران و جهان تصریح کرد: تغییر سبک زندگی و به دنبال آن افزایش مصرف فرآورده‌های آرایشی، بهداشتی می‌تواند فرصتی برای اشتغال زایی باشد.

او با اشاره به پتانسیل بالای صنعت آرایشی و بهداشتی کشور برای تبدیل شدن به یکی از قطب‌های خاورمیانه، گفت: خوشبختانه میزان تولید و صادرات در ۲ سال گذشته روند رو به رشدی داشته است.
 
بهفر گفت: با توجه به تجربه جدید در حوزه صنعت کازمتیک، شرکت‌های بزرگ در این حوزه سالانه ۸۰ ماده اولیه جدید تولید و ۲۵ درصد فرآورده‌های خود را با فرمول بازنویسی و طراحی جدید وارد بازار می‌کنند. باید توجه داشت که تنوع در فرآورده‌های آرایشی، بهداشتی یک بحث جدی است. از همه دست اندرکاران می‌خواهم به تولید و بازنویسی فرمول طراحی جدید و به منظور وارد کردن مواد اولیه جدید تحقیقات و اقداماتی داشته باشند تا بتوانیم در صنعت کازمتیک در منطقه خودنمایی و رشد کنیم.
 
مدیرکل اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: باید امور را برون سپاری کنیم تا شاهد تسهیلاتی برای واردات ماده اولیه و صادرات آن باشیم. ایجاد رویکرد "محدودیت در واردات" به جای "ممنوعیت واردات" می‌تواند در این حوزه کمک کننده باشد موضوعی که در جلسات با ستاد مبارزه با قاچاق کالا مطرح شده است. یکی از موضوعاتی که باعث پر رنگ شدن قاچاق می‌شود؛ نبود شبکه‌های توزیع آرایشی و بهداشتی است البته بر طرف کردن برخی موازی کاری‌ها، به رشد این صنعت کمک کننده خواهد بود.
 
او افزود: همراهی با تولیدکنندگان دانش بنیان و استارتاپ‌ها و به کارگیری جوانان در صنعت کازمتیک به رشد این صنعت کمک می‌کند.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  باشگاه خبرنگاران جوان  ،تاریخ انتشار: 3    دی   1398،کدخبر: 7183678،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
0
قاچاق در این صنعت بیداد می کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین