پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۵۳۷۲۲
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
در حساس‌ترین زمان برای بودجه ریزی و تنظیم نهایی لایحه بودجه ۹۹، متاسفانه وزارت آموزش و پرورش فاقد مدیرکل بودجه بوده است.
شعار سال: پس از برکناری مدیرکل بودجه وزارت آموزش و پرورش در زمان سرپرستی سیدجواد حسینی، آقای احد سامی‌فر مشاور معاون وزیر در تاریخ ۹۸/۶/۹ با حفظ سمت به عنوان سرپرست دفتر برنامه و بودجه و منابع وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.
تنظیم بودجه سال 99 وزارت آموزش و پرورش بدون مدیرکل بودجه
یعنی در حساس‌ترین زمان برای بودجه ریزی و تنظیم نهایی لایحه بودجه ۹۹، متاسفانه وزارت آموزش و پرورش فاقد مدیرکل بودجه بوده است؛ و این در حالی است که براساس ماده ۹۴ قانون مدیریت خدمات کشوری:
«تصدی بیش از یک پست سازمانی برای کلیه کارمندان دولت ممنوع می‌باشد. در موارد ضروری با تشخیص مقام مسئول مافوق تصدی موقت پست سازمان مدیریتی یا حساس به صورت سرپرستی بدون دریافت حقوق و مزایا برای حداکثر۴ماه مجاز می‌باشد.
تبصره - عدم رعایت مفاد ماده فوق‌الذکر توسط هر یک از کارمندان دولت اعم از قبول‌کننده پست دوم یا مقام صادرکننده در حکم تخلف محسوب و در هیئت رسیدگی به تخلفات اداری رسیدگی و اتخاذ تصمیم خواهد شد.»

حال باید دید با توجه به غیرقانونی بودن تصدی سرپرست بیش از چهارماه، پاسخ وزارت آموزش و پرورش چه خواهد بود و وزیر محترم چه توجیهی خواهند داشت.
 
منتظر توضیحات وزارت محترم آموزش و پرورش در این خصوص هستیم.

اختصاصی شعار سال برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین