پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۷۲۵
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
پس از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی مقامات آمریکایی اظهارنظرهای مختلفی در خصوص این اقدام تروریستی داشته اند. تحلیل محتوای این سخنان نشان می دهد مواضع اعلام شده در خصوص شهادت سردار سلیمانی مبتنی بر ۵ محور بوده است

شعار سال:پس از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی مقامات آمریکایی اظهارنظر‌های مختلفی در خصوص این اقدام تروریستی داشته اند. تحلیل محتوای این سخنان نشان می‌دهد مواضع اعلام شده در خصوص شهادت سردار سلیمانی مبتنی بر ۵ محور بوده است:
۱. یک اقدام قانونی بوده است.
۲. یک اقدام آنی پیشگرانه و بازدارنده بوده است.
۳. یک اقدام برای تامین امنیت بیشتر منطقه بوده است.
۴. یک اقدام علیه فردی بوده که علیه مردم خودش بوده است
۵. یک اقدام برای حفاظت از شهروندان آمریکایی بوده است.

همین جا گفته شود “حفاظت از شهروندان آمریکایی “ نخستین مستمسکی بوده که مقامات امریکایی برای توجیه اقدامات خود به کار می‌برند. برای نمونه در ساعت ۱۱ صبح روز ۶ آگوست ۱۹۴۵ هری ترومن در نطق تلویزیونی خود دلیل حمله اتمی به ژاپن را که باعث مرگ حداقل ۱۵۰ هزار نفر در شهر‌های هیروشیما و ناکازاکی شد، نیز «حفظ جان هزاران جوان امریکایی» اعلام کرد.

با این وصف ضروری است با هوشمندی و با ادبیات حقوقی دیپلماتیک و با مخاطب قرار دادن مخاطبین غیر ایرانی در حوزه بین الملل بویژه در خود آمریکا این خط رسانه‌ای مقامات آمریکایی رصد و خنثی شود.

در این میان در کنار هوشمندی اهالی رسانه باید باید کارگردانان سینما و نخبگان هنری نیز به سرعت و با هنرمندی وارد شوند چرا که می‌توان انتظار داشت یک خط مهم تبلیغاتی علیه سردار شهیدمان تصویرسازی وارونه از این سرباز بزرگ ملی کشور باشد.

 
اختصاصی شعار سال برگرفته از شبکه های اجتماعی
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین