پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۸۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳
خواننده سرودهای انقلابی گفت: دشمنان باید بدانند با شهادت سردار سر افراز حاج قاسم سلیمانی و همچنین شهید ابو مهدی مهندس، ما را از پای در نخواهند آورد و ایران ما صدها و یا هزاران حاج قاسم سلیمانی دارد و این ها همیشه برای دفاع از اسلام پا به رکاب هستند.

شعارسال: خواننده سرود های انقلابی  بیان کرد: از ترور شهید حاج قاسم سلیمانی ابراز تاسف و تاثر دارم، این بزرگوار در صحبت های خود در زمان حیاتشان می فرمودند آرزوی شهادت دارم و در جلسه ای که با مقام معظم رهبری داشتند از رهبر می خواست برایشان دعا کند که شهید شوند.

محمد گلریز گفت: دشمنان این مرز و بوم به هر وسیله ای و هر کاری که از دستشان بر بیاید برای به انزوا کشاندن ایران عزیزمان و ضربه زدن به مردم سلحشور، آزاده، ایثارگر و شهادت طلب از پای نمی نشینند و کار دشمن به خصوص آمریکای جهان خوار برای همیشه همین است.

گلریز بیان کرد: دشمنان باید بدانند با شهادت سردار سر افراز حاج قاسم سلیمانی و همچنین شهید ابو مهدی مهندس، ما را از پای در نخواهند آورد و ایران ما صدها و یا هزاران حاج قاسم سلیمانی دارد و این ها همیشه برای دفاع از اسلام پا به رکاب هستند.

وی در ادامه افزود : من به عنوان عضو کوچکی از جامعه هنر از این حادثه بسیار مظلومانه و بسیار ناخوشایند که توسط آمریکای جهان خوار انجام گرفته است واقعا متاثر و متاسف هستم و این حادثه تلخ را به مقام معظم رهبری و همچنین به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنم، ولی ما باید این را ببینیم که ایشان به جایگاه اصلی خودش که شهادت بود رسید و اینکه من نوعی آرزوی چنین مسئله ای را دارم.

محمد گلریز در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: بنده توفیق داشتم برای اکثر شهدای انقلاب اسلامی سرود هایی را اجرا کنم که مورد توجه مردم نیز قرار گرفته و از سرود های ماندگار شده است. از اینجا اعلام میکنم بنده با کمال میل و سر افرازی حاضر هستم یک سرود ماندگار مثل سرود شهید مطهری، شهید بهشتی و سایر شهدایی که بنده خوانده ام، را برای شهید قاسم سلیمانی در قالب یک سرود بسیار ماندگار اجرا کنم.

وی افزود: بنده آمادگی دارم اگر صدا و سیما، وزارت ارشاد و یا هرجایی که استطاعت این کار را دارند ما را کمک کنند این سرود را آماده کنم، بنده در خدمتشان هستم و واقعا آرزویم این است که سرودی بخوانم که یاد و خاطره این شهید عزیز را پیوسته زنده نگه دارد، شعر فاخری باشد که ما هنرمندانی در این عرصه داریم که این کارا را انجام می دهند و بنده واقعا در این رابطه اعلام آمادگی می کنم.

 شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 14دی1398  ، کدخبر: 141926: sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
0
0
اقدام فرهنگی زیباییی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین