پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۴۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم با بیان اینکه کمیسیون انرژی رای به حفظ کارت سوخت و بنزین دو نرخی داده است، گفت: بیش از 10 روز دیگر موضوع حذف یا حفظ کارت سوخت در صحن علنی مجلس به رای گذاشته خواهد شد.

شعارسال: حسن بهرام‌نیا ، در رابطه با تصمیم اخیر کمیسیون انرژی در رابطه با حفظ کارت سوخت و دو نرخی شدن بنزین، اظهار کرد: ماده واحده اصلاحیه قانون بودجه سالجاری در رابطه با کارت سوخت به کمیسیون تخصصی انرژی برای بررسی و اظهار نظر کارشناسی ارجاع داده شد که اعضای این کمیسیون رد به این اصلاحیه بنزینی داده‌اند.

وی افزود: این تصمیم در آن راستا اتخاذ شده که اعتقاد بر آن است، برای راه اندازی سامانه هوشمند و کارت سوخت هزینه بسیاری در راستای ایجاد زیرساخت‌ها صورت گرفته است.

این عضو کمیسیون انرژی بیان کرد: مجلس گذشته بر این عقیده بود که بنزین دو نرخی باید همراه با کارت سوخت در اقتصاد ایران بماند که اعضای کمیسیون انرژی مجلس دهم در راستای حمایت از حقوق اقشار ضعیف جامعه رای به ماندن کارت سوخت و بنزین دو نرخی داده‌اند.

بهرام نیا در پاسخ به این سوال که آیا موضوع حفظ کارت سوخت و بنزین دو نرخی باید در صحن علنی به شور گذاشته شود، گفت: باید این اصلاحیه از قانون بودجه سال 1395 به نظر تمام نمایندگان مجلس در صحن علنی برسد و به نظر می‌رسد با پایان یافتن بررسی قانون ششم توسعه که تا 10 روز دیگر ادامه دارد، موضوع کارت سوخت و بنزین بیش از 10 روز دیگر به صحن علنی خواهد آمد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 25مرداد1395، کدخبر: 210101: www.mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین