پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۱۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
علیرضا آشناگر استاندار سمنان بابیان اینکه مدیران ستادی استانداری در نظم کاری عملکرد مطلوبی دارند، گفت: ۱۰ شاخص شفافیت اداری در دستور کار فرمانداران استان واقع شود.

شعار سال: استاندار سمنان بابیان اینکه مدیران ستادی استانداری در نظم کاری عملکرد مطلوبی دارند، گفت: ۱۰ شاخص شفافیت اداری در دستور کار فرمانداران استان واقع شود.

علیرضا آشناگر صبح یکشنبه در جلسه کارگروه مدیریت استانداری سمنان به میزبانی استانداری بابیان اینکه ۱۰ شاخص اصلاح و شفافیت نظام اداری می‌بایست در دستور کار و در گام اجرایی فرمانداران واقع شود، ابراز داشت: اگرچه مدیران ستادی استانداری در نظم کاری و دیگر شاخص‌ها عملکرد مطلوبی دارند اما انتظار می‌رود این رویه همچنان ادامه‌دار باشند.

وی بابیان اینکه وجود شفافیت در کار موجب ارتقای بهتر عملکرد دستگاه ذی‌ربط می‌شود، افزود: یکی از اقداماتی که می‌تواند در این راستا بسیار به عملکرد مطلوب یک دستگاه کمک کند ارتقای مهارت کارکنان است که این مهم می‌بایست با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

استاندار سمنان بابیان اینکه ریشه‌کنی فساد اداری باید در استان اجرایی و عملیاتی شود، ابراز داشت: این اقدام درنهایت با آموزش‌های کاربردی، ارتقای مهارت، بهره‌گیری از رویکردهای کاربردی و عملی و تلاش مضاعف برای توسعه استان محقق خواهد شد.

آشناگر بابیان اینکه طرح‌ها و برنامه‌های پژوهشی می‌بایست برای استان کارآمد و کاربردی باشد، در ادامه تصریح کرد: در صورت نبود کاربرد قطعاً طرح‌ها غیرقابل استفاده خواهد بود و این جزو هزینه چیزی در بر نخواهد داشت لذا این مهم می‌طلبد تا این جلسات به رویکردی مثبت برای اصلاح نظام اداری منتهی شود.

وی بابیان اینکه پست‌های سازمانی بدون استفاده در استانداری می‌بایست تغییر یابد، افزود: چرخش شغلی با تصمیم‌های نظام‌مند همچنین توسعه فناوری‌ها و استفاده از نیروی انسانی در استانداری سمنان می‌بایست لحاظ شده و در دستور کار قرار گیرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:22دی1398،کد خبر:4823167،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
در صورت نبود کاربرد قطعاً طرح‌ها غیرقابل استفاده خواهد بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین