پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۰۵۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: مطالعه‌های ناقص و غیرکارشناسی در اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی در استان برچیده شود، چرا که به توسعه منجر نمی‌شود.

شعارسال: علی اصغر جمعه‌ای روز شنبه در نشست شورای برنامه‎ریزی استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری افزود: در سال‌های گذشته طرح‌های متعددی به دلیل اجرا نشدن برنامه مطالعاتی در استان سمنان با وجود پیشرفت‌های فیزیکی متوقف شد که این رویه باعث خسارت‌های مالی برای دولت شد.

وی خاطر نشان کرد: مسوولان دستگاه‌های اجرایی در اجرای طرح‌های عمرانی مطالعه‌های دقیق کارشناسی را در اولویت قرار دهند و با رویه کارشناسی می‌توان برای توسعه استان اقدام کرد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: بسیاری از طرح‌های عمرانی و اقتصادی استان با داشتن پیشرفت‌های فیزیکی بیش از ۵۰ درصد متوقف شده است و مسوولان وقت نسبت به اجرای طرح‌های از این دست باید پاسخگو باشند.

استان سمنان چهار راه طلایی رونق اقتصادی کشور

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: استان سمنان با برخورداری از راه‌های ارتباطی مطلوب در صورت رفع مشکلات زیرساختی چهار طلایی رونق اقتصادی در کشور به شمار می‌رود.

احمد همتی افزود: رفع مشکلات زیرساختی در بخش راه‌های ارتباطی استان باید در دستور کار مسوولان قرار گیرد و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به سهم خود برای رفع مشکلات زیرساختی در استان با پیگیری‌های مستمر تلاش می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: ساخت جاده دوآب-شهمیرزاد-مهدیشهر- سمنان طرحی ملی برای اتصال شمال به جنوب کشور است که مسوولان امر برای مطالعه اجرای این طرح اقدام کنند.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ساخت جاده سمنان-فیروزکوه در سال‌های گذشته اقدام‌های مثبتی انجام شد که با تکمیل این طرح می‌توان سفر امن‌تری را برای هموطنان به ارمغان آورد.

همتی تصریح کرد: در فصل بودجه‌ریزی اتخاذ رویکردهای کارشناسی و برگزاری نشست‌های مختلف برای تصویب اعتبار در بخش‌های مختلف در دستور کار مسوولان استان قرار گیرد.

کاغذبازی‌های اداری برای جذب سرمایه‌گذار برچیده شود

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در این نشست ادامه داد: کاغذبازی‌های اداری برای جذب سرمایه‌گذار در کشور برچیده شود و بسیاری از فعالان اقتصادی داخلی و خارجی به خاطر دشواری در اجرای طرح‌های اقتصادی از سرمایه گذاری در کشور اجتناب می‌کنند.

ابوالفضل حسن بیگی افزود:  کاغذبازی‌های اداری در بخش‌های اقتصادی استان سمنان برچیده شود و با عزم راسخ و حذف قوانین ناکارآمد می‌توان توسعه را برای کشور به ارمغان آورد.

وی تصریح کرد: حمایت دولت از فعالان اقتصادی نباید درحدشعار باقی بماند و با برنامه‌ریزی اصولی می‌توان برای توسعه کشور تلاش کرد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه راه‌ها در استان سمنان از رویکردهای مثبت برای اشتغال‌زایی است و با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی می‌توان برای رفع مشکلات زیرساختی تلاش کرد.

توسعه فرودگاه‌های استان ضروری است

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: توسعه فرودگاه‌های استان سمنان برای رفع رونق کسب و کار ضروری است.

سید حسن حسینی شاهرودی ادامه داد: توسعه راه‌های هوایی، ریلی و زمینی از شاخص‌های مهم توسعه در استان سمنان است که مسوولان مربوط با تمام قوا برای رونق این بخش اقدام کنند.

وی تصریح کرد: صادرات محصولات کشاورزی و تولیدی از استان سمنان از طریق هواپیما به خارج از کشور برای رونق اقتصادی در دستور کار مسوولان قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: با عزم ملی و همدلی مسوولان می‌توان برای توسعه استان قدم‌های جدی و منسجمی را برداشت.

در این نشست با حضور علیرضا آشناگر استاندار، حبیب الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در ارتباط با اعتبارهای مورد نیاز برای تکمیل راه‌های استان بحث و تبادل نظر شد.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 23آذر1398 ، کدخبر: 83593477: www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
0
0
رفع مشکلات زیرساختی در بخش راه‌های ارتباطی استان باید در دستور کار مسوولان قرار گیرد و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به سهم خود برای رفع مشکلات زیرساختی در استان با پیگیری‌های مستمر تلاش می‌کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین