پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۵
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان رضوی گفت: در صورت تخصیص باقیمانده اعتبار مصوب سفر هیات دولت به این استان طی سال جاری 361 پروژه دیگر قابل تکمیل و بهره برداری است.

شعارسال : محسن کوهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این پروژه ها 25 مورد مربوط به ردیفهای تفاهمنامه، 32 مورد در بحث ماده 10 قانون تنظیم مقررات و ماده 12 قانون مدیریت بحران و 16 مورد در طرح زیارت هستند.

وی کل اعتبار مصوبات سفر هیات دولت به خراسان رضوی را طی سالهای 93 و 94 به میزان هفت هزار و 230 میلیارد ریال ذکر و بیان کرد: از این میزان تاکنون پنج هزار و 160 میلیارد ریال تخصیص یافته است. 
مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان رضوی گفت: از کل پروژه های باقیمانده سفر هیات دولت بخشی با تخصیص مابقی اعتبار قابل انجام است.

وی افزود: برای تکمیل بخشی دیگر که امسال به سرانجام نمی رسد نیاز به تخصیص منابع اعتباری جدید و در نظر گرفتن ردیفهای خاص است. کوهی ادامه داد: این گروه از پروژه ها که در دل 25 مصوبه از 131 مصوبه سفر هیات دولت به خراسان رضوی قرار دارد بطور متوسط 73 درصد پیشرفت اجرا دارند لذا و با تخصیص به موقع اعتبارات قابل تکمیل در سال مالی 94 هستند.

وی از جمله این پروژه ها را تکمیل ادامه خط یکم قطار شهری و اتصال آن به فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد، دو ورزشگاه در قوچان و تربت حیدریه و قطعه سوم و چهار جاده مشهد- دوغارون اعلام کرد. 
مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان رضوی بخشی دیگر از پروژه ها سفر را که امسال قابل تکمیل است مربوط به ماده 10 قانون تنظیم بخشی از مقررات دولت و ماده 12 قانون مدیریت بحران کشور دانست که با توجه به پیشرفت فیزیکی بالا با تخصیص اعتبارات می توان آنها را امسال به بهره برداری رساند. 
از جمله این طرحها 65 پروژه مربوط به طرحهای هادی روستایی بنیاد مسکن خراسان رضوی می باشد که نیاز اعتباری آن در شرایط کنونی 135 میلیارد ریال است.

وی پروژه های تحرک بخشی را قسمتی دیگر از طرحهایی دانست که با تخصیص باقیمانده اعتبارات سفر قابل تکمیل هستند.

سفر شهریور ماه رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت تدبیر و امید به خراسان رضوی 131 مصوبه در پی داشت که در قالب آن 749پروژه در حوزه های مختلف تعریف شد.

عمده این پروژه های طرحهای نیمه تمام باقیمانده از دولت قبل بوده اند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خراسان رضوی ، تاریخ انتشار چهارشنبه 13 آبان 1394 ، کد مطلب : 81825608 (4968982) : www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین