پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۸۴۵
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
تندگویان گفت: گاهی تصور می شود که در «ازدواج سفید» از مراحل اولیه اخطار گذر کرده و در حال ورود به مرحله ای هستیم که با فرزندانی بی هویت در آینده مواجه باشیم.

شعار سال: محمد مهدی تندگویان با بیان اینکه تمام مسائل تئوری جامعه را که امروز مطرح می شود به شکل ملموس و عینی در بین جوانان می بینیم، اظهار کرد: این موضوع بسیار نگران کننده است. 

او ادامه داد: گاهی تصور می شود که «ازدواج سفید» از مراحل اولیه اخطار گذر کرده و در حال ورود به مرحله ای هستیم که با فرزندانی بی هویت در آینده مواجه باشیم.

معاون وزیر ورزش با تاکید بر اینکه مهاجرت نخبگان در کشور از مدت ها پیش آغاز شده است، افزود: مهاجرت جوانان بر دو نوع مهاجرت علمی و مهاجرت اجتماعی است که امروز مورد دوم از معضل و مشکلات وزارت ورزش و جوانان است. به عنوان نمونه در رصدی که در انتخابات مجامع استانی تشکل ها در سال جاری نسبت به سال های گذشته داشتیم ، شاهد کاهش 70 درصدی حضور افرادی بودیم که در این مجامع مشارکت داشتند و اکنون از کشور مهاجرت کرده اند.

تندگویان با بیان اینکه اگر این روال ادامه پیدا کند در کشور جز پخمگان فردی باقی نخواهد ماند، گفت: چراکه با دور شدن فرزندان ما از ارزش‌های خانواده، عدم مهارت فنی آنان و ضعف آموزش و پرورش در این راستا این گفته چندان دور از ذهن نخواهد بود.

او افزود: متاسفانه شرایط امروز به شکلی است که در پادگان‌هایمان هم نمی‌توانیم فرمانده ای را تربیت کنیم به همین دلیل به سمت بحث های سرباز مهارت رفتیم . هشدار می دهم که در آینده تنها قشری در کشور باقی می ماند که به جز شبکه های اجتماعی پایگاه دیگری ندارند و به این ترتیب نه تعهد را می آموزند و نه به نظام خانواده پای‌بند هستند. 

این مقام مسئول در پایان با اظهار امیدواری از تغییر شرایط کنونی عنوان کرد: شواهد نشان دهنده این است که جوانان نیز به دنبال راه خروجی از این ماجرا هستند. امیدواریم با وجود تمام اتفاقات و با کمک نسل جوان بتوانیم تحولی را با ساختار جدید در جهت ترویج فرهنگ شکل دهیم. 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 26 دی 1398، کدخبر: 950975، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین