پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۱۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
حمید جمعه پور مدیرکل درمان و حمایت اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدرکشور اعلام کرد: بیمه درمانی معتادین مواد مخدر که در سال ۹۸ از بودجه حذف شده بود به بودجه سال آینده باز می گردد.

شعار سال: مدیرکل درمان و حمایت اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدرکشور اعلام کرد: بیمه درمانی معتادین مواد مخدر که در سال ۹۸ از بودجه حذف شده بود به بودجه سال آینده باز می گردد.

حمید جمعه پور روز پنجشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران در ساری گفت: بیمه درمانی و حمایتی معتادین که بنابر دلایلی اعتبارات آن در بودجه سال جاری حذف شده بود.

وی با پیش بینی اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی برای بیمه معتادین افزود: مازندران نیز به طور حتم سهم خوبی از این بیمه خواهد داشت.

مدیرکل درمان ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به افزودن بیمه پایه به بیمه درمانی گفت: در سال آینده علاوه بر بیمه بستری ، بیمه درمانی نیز به معتادین تعلق می گیرد.

متادون ها ردیابی می شوند

جمعه پور همچنین از برچسب هولوگرام بر روی متادن ها اشاره کرد و گفت: از این پس این قرص های دارویی ترک اعتیاد ردیابی می شوند.

وی با اشاره به اینکه در سالهای اخیر شاهد نشت متادن ها در بازار بودیم افزود: به شدت دنبال روزنه توزیع غیر قانونی آن در بازار هستیم .

مدیرکل درمان ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور نصب هولوگرام بر روی متادون ها و ردیابی و شناسایی مبدا و مقصد ان را یکی از برنامه های ستاد مبارزه با مواد مخدر با همکاری وزارت علوم عنوان کرد و گفت: در آینده نه چندان دور این نشتی گرفته خواهد شد.

در نشست امروز در ساری اعلام شد که در کشور چهار میلیون و ۴۰۲ هزارو ۸۰۰ نفر مصرف کننده مواد مخدر داریم که از این میزان ۲ میلیون و ۸۰۲ هزار و ۸۰۰ نفر مصرف کننده مستمر و یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر مصرف کننده به اصطلاح تفننی هستند که زمینه حرکت به مصرف مستمر را دارند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:26دی1398،کد خبر:83636327،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Russian Federation
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
0
خیلی ها بخاطر هزینه ها نمیتونن درمان بشن و اینکه حمایت شغلی هم باید بشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین