پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۷۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس گفت: اعضای این کمیسیون با واگذاری دارو‌های درمان اعتیاد به داروخانه‌ها به این دلیل که عرصه درمان مخصوص پزشکان است، مخالفت کرده است.

شعار سال: زهرا شیخی مبارکه سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (دوشنبه ۱۲ آبان‌) اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون بهداشت درمان با دستور کار بررسی مشکلات فعالان بخش MMT و بررسی بخشنامه‌ سازمان غذا و دارو در خصوص اختصاص داروهای درمان اعتیاد به داروخانه‌ها برگزار شد. 

شیخی خاطرنشان کرد: در این نشست رئیس سازمان بهزیستی، انجمن‌های صنفی درمانگران اعتیاد، نماینده ستاد مبارزه با مواد مخدر ، معاون درمان وزارت بهداشت، سازمان غذا و دارو، نماینده سازمان نظام پزشکی و نمایندگان سایر کمیسیون‌های مجلس و جمعی دیگر از کارشناسان و اساتید دانشگاه حضور داشتند. 

وی افزود: اکثر اعضای حاضر در این جلسه با واگذاری داروهای درمان اعتیاد به داروخانه‌ها مخالف بوده  و عرصه درمان را مخصوص پزشکان می‌دانستند و از این رو مقرر شد برای رفع ایرادات سیستم موجودِ درمان بیماران مبتلا به اعتیاد اقدام عاجل صورت پذیرد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس تصریح کرد: داشتن درمانگاه، ساختن ساختاری برای درمان معتادان بوده و باید ایرادات آن را پس از ۲۰ سال فعالیت، احصاء شده و آنرا ارتقا دهیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 13 آبان ۱۳۹۹، کد خبر:1138223، farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
0
0
داروهای ترک اعتباد در ایران اصلا دسترسی و توزیع درستی ندارن و همین مساله باعث شده امار اعتیاد در ایران بالاتر بره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین