پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۹۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱
فرماندار نیکشهر گفت: هفته جاری سه محموله گاز و یک محموله گاز نیز امروز بنا به تدبیر استاندار وارد چرخه توزیع شهرستان شد تا مشکل شهروندان سیلزده در این زمینه برطرف شود.

شعارسال: ضیاء الحق هاشمزهی  فرماندار نیکشهر  اظهار داشت: تا قبل از وقوع سیل در جنوب سیستان و بلوچستان هیچ‌گونه مشکلی برای تامین گاز مایع نداشتیم و به خوبی این موضوع مدیریت شد اما متاسفانه بعد از سیل و آسیب به محورهای ارتباطی دچار مشکلاتی برای تامین گاز در این شهرستان شدیم.

او گفت: بخش اعظمی از گاز منطقه از پالایشگاه بندرعباس تامین می‌شود که در این حوزه نیز بارندگی و سیل مشکلاتی را بوجود آورد و تامین گاز که از طریق تانکر و کشنده به شهرستان‌های کنارک، چابهار، سرباز و نیکشهر ارسال می‌شد، دچار مشکل و کمبود شد.

فرماندار نیکشهر بیان کرد: همچنین در این مدت خیلی از خیران در سطح شهرستان اقدام به راه‌اندازی آشپزخانه و موکب جهت خدمات‌رسانی به سیل زدگان کردند که این امر نیازمند تامین گاز بود و مجبور بودیم از ظرفیت شهر برای این حوزه‌ها استفاده کنیم و به همین علت حدود هشت روزی مجموعه این مشکلات باعث شد تا تامین گاز با مشکل مواجه شود.

او  افزود: همچنین بسیاری از محورهای روستایی که براثر سیل راه ارتباطی آنها بسته شده بود هم‌اینک بازگشایی شده و برای دریافت گاز مراجعه کرده‌اند که این امر باعث ایجاد ازدحام در صفوف گاز شده است.

هاشمزهی ادامه داد: اما این اطمینان را به شهروندان می‌دهیم که بنابر قول مساعد مدیر منطقه نفتی چابهار و شرکت گاز طی روزهای آینده وضعیت تامین گاز مایع به حالت سابق بازگشته و شهروندان در حوزه نیکشهر برای تامین گاز مشکلی نخواهند داشت.

وی گفت: در نیکشهر تنها یک مرکز تامین گاز داریم که به تنهایی نمی‌تواند جغرافیای به این وسعت را پوشش دهد اما در آینده با اضافه کردن ۲ تا سه مرکز در این شهرستان که مجوزهای آن نیز گرفته شده به طور کلی بحث کمبود گاز برای همیشه به پایان خواهد رسید.

فرماندار نیکشهر ادامه داد: مجموعه فرمانداری، مدیریت بحران و همه دستگاه‌ها پای کار هستند تا مشکلات هرچه سریعتر برطرف شود.

او اظهار داشت: با توجه به بارندگی‌ها و وقوع سیل همه مسوولان پای کار آمده‌اند تا وضعیت امداد، خدمات رسانی و کاهش آسیب مدیریت شود.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 2بهمن1398، کدخبر: 7219078: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
0
0
مجموعه فرمانداری، مدیریت بحران و همه دستگاه‌ها پای کار هستند تا مشکلات هرچه سریعتر برطرف شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین