پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۶۱۶
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
عباس امینی، کارگردان فیلم «کشتارگاه»،در ارتباط با سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر و زمان اکران فیلمش در سینمای رسانه اظهار داشت: فیلم «کشتارگاه» پیش از مسابقه فوتبال شهرآورد تهران به نمایش درخواهد آمد.وی اظهار داشت فکر می‌کنم تنها در ایران است که حین اجرای یک جشنواره سینمایی فوتبال پخش می‌کنند.

شعار سال:عباس امینی امسال با فیلم «کشتارگاه» در جشنواره فیلم فجر حضور دارد نظرات خود را درمورد زمان نمایش فیلمش برای اهالی رسانه بیان کرد که در ادامه از نظر می گذرانید.

عباس امینی، کارگردان فیلم «کشتارگاه»،در ارتباط با سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر و زمان اکران فیلمش در سینمای رسانه اظهار داشت: فیلم «کشتارگاه» پیش از مسابقه فوتبال شهرآورد تهران به نمایش درخواهد آمد و این بدترین اتفاق برای من است به این خاطر که تنها بیست دقیقه زمان برای نشست خبری باقی می‌ماند و این خوب نیست. امیدوارم یک تدبیری بیندیشند و فکر می‌کنم تنها در ایران است که حین اجرای یک جشنواره سینمایی فوتبال پخش می‌کنند.

امینی در ارتباط با اینکه حضور فیلم خود را در جشنواره فجر سی و هشتم چگونه ارزیابی می‌کند بیان داشت: هیچ‌گونه پیش‌بینی ندارم و امیدوار هستم ظرفیت سانس‌های اکران مردمی تکمیل باشد و تماشاگر راضی از سینما خارج شود و بیشتر علاقمند هستم که مخاطبان از فیلم لذت ببرند. چراکه جشنواره فجر هرساله به فیلم‌های خوبی که در این جشنواره به نمایش درآمدند جوایزی را اهدا نکرده است.

کارگردان «کشتارگاه» در پاسخ به این سوال که جایگاه فیلم‌ها در جدول نمایش سینمای رسانه دارای اهمیت است یا خیر؟ گفت: تجربه ثابت کرده فیلم‌هایی که در روزهای آغازین و سانس‌های نخست اکران می‌شوند اخبار کمی از آن‌ها منتشر می‌شود به این دلیل که حاشیه‌های بسیاری برای این فیلم‌ها ساخته می‌شود. روزهای ابتدایی جشنواره همچین روزهای مملو از شور و حال نیست اما امیدوار هستم برای فیلم‌هایی که امسال در جشنواره فجر حضور دارند سال خوبی باشد و برای آن‌ها اتفاقات مثبتی رقم خورد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:17بهمن،کد خبر: 953856،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین