پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۳۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
سعید ملکان درباره فیلم روز صفر در نشست خبری فیلم گفت: طرح فیلم برای آقای اصفهانی است و هیچ تخیلی در این فیلم وجود ندارد.

شعار سال: سعید ملکان کارگردان و نویسنده، امیر جدیدی، ساعد سهیلی و مهدی قربانی بازیگران فیلم، امیر ملک‌پور طراح لباس، سهیل دانش‌اشراقی طراح صحنه، رشید دانشمند صدابردار در این نشست حضور داشتند. روز صفر شلوغ‌ترین نشست خبری روزهای اخیر جشنواره است.

فرزاد حسنی در ابتدای این نشست خبری گفت: تعداد سوال‌ها زیاد است، امیدوارم بتوانیم به تمامی پرسش‌ها پاسخ دهیم.

سعید ملکان درباره چرایی انتخاب این فیلم گفت: از شما تشکر می‌کنم که در این محل حضور دارید. ممکن است که این فیلم، فیلم آخری باشد. این فیلم بر اساس واقعیت است و هیچ تخیلی ندارد.

جدیدی درباره نقش خود گفت: نقش توانایی فیزیکی نیاز دارد که محکی برای من بود.

ملکان درباره هزینه فیلم گفت: در ابتدا قرار بود فارابی فیلم را تامین کند ولی هنگامی که به فیلمبرداری نزدیک شدیم، فارابی همکاری نکرد.

دانش‌اشراقی طراح صحنه فیلم درباره لوکیشن‌های فیلم گفت: بیشتر لوکیشن‌های در ایران است. ما بیشتر لوکیشن‌های خود را در ایران ساختیم چون ساخت بسیاری از صحنه‌ها در پاکستان سخت بود.

پوریا ذوالفقاری منتقد نشست خبری روز صفر گفت: نقد در قالب نوشتن اتفاق می‌افتد و ما در این نشست‌ها نقاط ضعف و قوت را می‌گوییم. خلاصه قصه‌ها خیلی گنگ است تا داستان فیلم لو نرود. ساخت فیلم با نتیجه مشخص در سینمای ایران ریسک است. فضای فیلم بالاتر از مساله امنیتی بود و رقابت دو نقش داستان کشمکش جذابی داشت. این رقابت باعث می‌شود تا فیلم کشش داشته باشد. در فضای سینمای ایران که همگی نگران لو رفتن داستان خود هستند، ساخت این فیلم جرات زیادی می‌‌خواست. شخصیت‌پردازی از الگوی کلاسیک استفاده نمی‌کند و با مجموعه‌ای از اطلاعات و ضداطلاعات روبرو هستیم.

ملکان درباره شخصیت‌پردازی نقش خود و اغراق‌آمیز بودن خود گفت: ما اغراقی در شخصیت‌پردازی نداشتیم، ما از این نقش‌ها در سینمای ایران نداریم.

ملکان در پاسخ به نقد یکی از خبرنگاران برای حذف جمله پایانی فیلم گفت: به این موضوع فکر می‌کنم.

ملکان درباره انتخاب سهیلی برای نقش ریگی گفت: سهیلی گزینه مناسبی است‌ و توانایی بالایی دارد.

پرسش‌های ملکان درباره انتخاب سهیلی برای نقش ریگی گفت: سهیلی گزینه مناسبی است‌ و توانایی بالایی دارد. نیوز در این نشست خبری خوانده شد. یکی از این پرسش‌ها درباره انتخاب سهیلی برای کارکتر عبدالمالک ریگی بود. ملکان در پاسخ به پرسش انصاف نیوز درباره دخل و تصرف در فیلم گفت: هیچ دخل و تصرفی در فیلم وجود ندارد و تمام ماجرا واقعی است.

پس از پاسخ به چند پرسش خبرنگاران، مسعود فراستی در این نشست حاضر شد. او درباره این فیلم گفت: امیر جدیدی عالی بود. من به تمامی عوامل فیلم و سینمای ایران برای این کار تبریک می‌گویم ولی با تدوین فیلم مشکل دارم.

فرزاد حسنی در واکنش به تعریف‌های فراستی گفت: تعریف‌های فراستی از فیلم نوبر امسال جشنواره است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری و تحلیلی انصاف، تاریخ 15 بهمن  98، کد مطلب: 213624: www.ensafnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
0
از پارسال به نظرم فراستی کم کم احلاقش رو عوض کرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین