پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۲۵۱
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹
محمود ثمینی معاون استاندار در پایان اظهار کرد: هر وقت که دشمنان این مملکت مشارکت و حضور حداکثری مردم را در تعیین سرنوشت خود ملاحظه کردند نه تنها از مواضع خود عقب‌نشینی کرده بلکه از طمع‌ورزی به منافع مردم ناامید شدند لذا به‌منظور اهمیت امنیت ملی و بی اثر نمودن تهدیدات دشمنان، لازمه حضور مردم در انتخابات ضروری به نظر می‌رسد.

شعار سال:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: دشمنان انقلاب هرگاه شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات بودند، از مواضع خود عقب‌نشینی کردند.

محمود ثمینی امروز با حضور در همایش فصل حضور دختران رأی اولی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی حاصل نمی‌شد مگر با رهبری و راهنمایی‌های داهیانه حضرت امام (ره) در قبل از انقلاب و مبارزات مردمی علیه طاغوت که مردم با به صحنه آمدن، خواستار تغییر حاکمیت در آن زمان شدند.

وی تصریح کرد: امام راحل در اوایل انقلاب به خاطر اعتقاد به حضور مردم در تصمیم‌گیری‌ها، موضوع نوشتن و تصویب قانون اساسی را به خبرگان امور سپرد و پس از تکمیل قانون اساسی، در وهله اول به رأی عموم گذاشته شد و با آراء بسیار بالا، قانون اساسی به تصویب رسید.

ثمینی در خصوص چگونگی انتخاب حکومت اسلامی افزود: با توجه به حضور گروه‌های مختلف مانند کمونیست‌ها منافقین و امثال آن‌ها در اوایل انقلاب که هرکدام به دنبال منافع حزبی خود بودند، امام خمینی با ابراز اینکه «من به جمهوری اسلامی رأی می‌دهم نه یک کلمه کمتر، نه یک کلمه بیشتر» نظام جمهوری اسلامی به آرا و نظر مردم گذاشته شد و با کسب بیش از ۹۸.۲ درصد، مردم جمهوری اسلامی را انتخاب کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری امام راحل در انقلاب اسلامی حول محور دو موضوع بود اول مبانی ایدئولوژی که عمده مردم مسلمان هستند و دوم دخالت مردم در تصمیمات مملکت که جمهوریت نظام هست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات شصت‌وهشت هزار و ۴۳۸ رأی اولی در استان داریم افزود: با توجه به اولین حضور شما رأی اولی‌ها درصحنه سیاسی کشور و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با مشارکت فعال می‌توانید در امر تصمیم‌گیری و انتخاب وکیل مردم نقش مهمی را ایفا کنید.

معاون استاندار در پایان اظهار کرد: هر وقت که دشمنان این مملکت مشارکت و حضور حداکثری مردم را در تعیین سرنوشت خود ملاحظه کردند نه تنها از مواضع خود عقب‌نشینی کرده بلکه از طمع‌ورزی به منافع مردم ناامید شدند لذا به‌منظور اهمیت امنیت ملی و بی اثر نمودن تهدیدات دشمنان، لازمه حضور مردم در انتخابات ضروری به نظر می‌رسد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:20بهمن1398،کد خبر: 98111914102،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین