پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۶۰۷۵۸
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۲
رئیس سازمان خصوصی‌سازی مبلغ سود سهام عدالت را اعلام کرد.

 شعار سال: علیرضا صالح با اعلام این خبر، اظهار داشت:میزان سود سهام عدالت کمی بیش از ۲۰۰ هزار تومان برای افرادی که یک میلیون سهم دارند، تعیین شده است در این راستا میزان سود افرادی که سهم‌های کوچک‌تری دارند به تناسب کوچک می‌شود البته میزان سود برای سهم‌های یک میلیون تومانی تقریبا ۲۰۳ یا ۲۰۴ هزار تومان است.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی در خصوص اینکه میزان دقیق سود چه زمانی مشخص خواهد شد، گفت:میزان دقیق آن سوم اسفند مشخص می‌شود، زیرا هنوز باید مقدار دیگری سود دریافت کنیم، البته چک‌ها را دریافت کرده‌ایم اما باید به پول تبدیل شود و احتمالا اواخر هفته آینده مشخص و سود از سوم اسفند به حساب‌ها واریز می‌شود.

 

*** میزان سهام در سال ۹۵ و ۹۶

 رئیس سازمان خصوصی‌سازی پیش از این اعلام کرده بود که میزان سود سهام عدالت تا ۲۲ بهمن مشخص و واریز از سوم اسفند آغاز می‌شود.

در سال ۱۳۹۵ به ازای هر سهم یک میلیون تومانی، ۱۵۰ هزار تومان سود پرداخت شده است و در سال ۱۳۹۶ هم به این میزان سهام ۱۷۵ هزار تومان سود تعلق گرفته است.

بر این اساس پیش‌بینی شده بود این رقم برای امسال بیشتر از سال‌های گذشته باشد، شمار مشمولان این سهام بالغ بر ۴۹ میلیون و ۱۵۴ هزار نفر هستند که البته رقم سهام آنها متفاوت است که بسته به ارزش سهام هر فرد، این مشمولان سود دریافت خواهند کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ 22 بهمن  98، کد مطلب: 159272: www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین