پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۲۲۱
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
لیست اسامی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان مرکزی حوزه انتخابیه محلات و دلیجان که صلاحیت آنها توسط هیات شورای نگهبان احراز شده است و مجاز به شرکت در رقابت انتخاباتی می باشند را می توانید در خبر زیر مشاهده نمایید.

شعار سال:فهرست نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی اعلام شد.

آگهی اسامی نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در اجرای ماده 36 آیین‌نامه اجرایی و قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره‌های ذیل آن اعلام شد. اسامی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان به شرح زیر است:

 

1- فاطمه سادات جلالی

2- محمد جلالی

3- احمدرضا حسینی

4- محسن خداقلی

5- مهدی خلج

6- هادی رجبی

7- سعیدرضایی

8- علی رئیس علی محمدی

9- علیرضا سلیمی

10- حسن شمس

11- حسینعلی علیخانی

12- جواد کمرئی

13- خسرو کهزادی

14- سیدابوالحسن مقدس

15- ابراهیم ملا علی اکبری

16- محمدحسن نامی

17- علیرضا هاشم زاده

گفتنی است، تبلیغات انتخاباتی نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت 24 روز پنجشنبه 24 بهمن ماه آغاز شده و تا 24 ساعت قبل از انتخابات ادامه خواهد داشت.

سایت شعار سال هیچ گونه تعهدی در قبال و صحت و سقم اسامی منتشره ندارد و فقط بازتابی از منابع آگاه در این زمینه را ارائه می دهد.لذا از کلیه ذی نفعان و ذی صلاحان این امر درخواست می شود در صورت مشاهده هر مغایرتی در ارائه اسامی ،به این سایت اطلاع رسانی شود.

شعار سال،شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:24بهمن1398،کد خبر: 98112417675،www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین