پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۸۸۲
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶
جوان‌ترین کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در انتخابات مجلس با بیان اینکه هیچ فرد انقلابی در چهره‌های اقتصادی دولت و مجلس شورای اسلامی وجود ندارد، گفت: اقتصاد باید از چنگ انسان‌های رانت‌خوار خارج شود.
شعارسال: جوان‌ترین کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در انتخابات مجلس با بیان اینکه هیچ فرد انقلابی در چهره‌های اقتصادی دولت و مجلس شورای اسلامی وجود ندارد، گفت: اقتصاد باید از چنگ انسان‌های رانت‌خوار خارج شود.
 
مجتبی ثابتی در نشست رسانه‌ای کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی که با همکاری خبرگزاری تسنیم در اسلامشهر برگزار شد، با بیان اینکه اقتصاد باید از چنگ انسان‌های رانت‌خوار خارج شود، اظهار داشت: طرح دقیقی پیرامون کنترل نرخ بنزین در شورای ائتلاف طراحی شده است. برای دستیابی به اهداف لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلابی باید به همه کاندیداهای لیست رای دهیم، در غیر این صورت به آنچه مدنظر داریم نخواهیم رسید.
 
کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: سالم‌سازی اقتصاد بدون وارد کردن اقتصاددانان متخصص و پاکدست امکان ندارد.
 
ثابتی با اشاره به مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی در شهرستان‌های استان تهران گفت: در بازدیدهایی که از شهرستان‌های استان تهران داشتیم با خانواده‌هایی روبه‌رو شدیم که به دلیل عدم تمکن مالی حتی در سال امکان خرید و مصرف گوشت قرمز را نداشتند؛ از این رو برای یکسان‌سازی حقوق و مالیات بر عایدی هم برنامه‌ داریم که حتماً باید محقق شود.
 
وی با بیان اینکه در همه شئون زندگی، گفتمان و تشکیلاتمان باید شفافیت داشته باشیم خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات مهم‌ترین برنامه‌های نیروهای انقلابی راهیابی جریان انقلابی به مجلس شورای اسلامی است که امیدواریم تحقق پیدا کند.
 
سیستم مالیاتی و اقتصادی کشور هیچ توجیه اقتصادی ندارد
 
در ادامه مجتبی رضاخواه کاندیدای دیگر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت تغییرات سیستم مالیاتی کشور در مجلس یازدهم اظهار داشت: سیستم مالیاتی و اقتصادی کشور نیازمند تغییر اساسی است و برای دریافت مالیات از مردم باید به میزان درآمد و مخارج توجه کرد تا توجیه اقتصادی داشته باشد.
 
وی بیان کرد: برای جلوگیری از فساد در جامعه باید قانون شفاف‌سازی در مجلس مصوب شود، تصمیمات نمایندگان مشخص و شفاف باید باشد تا جلو فساد گرفته شود، قطعاً توافقات پشت پرده در عرصه ها و مسائل مختلف فسادزا است.
 
کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه اصلاح سیستم مالیاتی یکی از راه‌های جبران کسری بودجه است افزود: با توجه به اینکه سیستم بانکداری درگیر مسائل اقتصادی و بنگاه‌داری شده، ورود مجلس به این حوزه و ایجاد تحول بنیادین ضروری است.
 
کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: به منظور اینکه از جایگاه مسئولان در جهت منافع شخصی استفاده نشود، باید رای و دارایی همه مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس شفاف باشد.
 
رضاخواه سپ با اشاره به ضرورت تسهیل در فرایند صدور مجوزهای کسب و کار تصریح کرد: امروزه در کشور صدور مجوز در هر شغلی به سختی انجام می‌شود از این‌رو باید برای متقاضیان ایجاد کسب و کار روند صدور مجوز را تسهیل کنیم.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات اقتصادی برنامه‌های بسیاری داریم خاطرنشان کرد: امروز بازاریابی آنلاین جایگاه ویژه‌ای در اقتصاد دنیا دارد که نباید نسبت به فعالان این حوزه بی‌تفاوت بود.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری تسنیم   ،تاریخ انتشار:   29 بهمن  1398،کدخبر:   2205316 ،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین