پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۰۱۶
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸
مدیرعامل ایران خودرو درحاشیه یازدهمین همایش بین المللی موتور‌های درون سوز درجمع خبرنگاران از تدوین نقشه راه توسعه محصول و قوای محرکه این خودرو ساز خبرداد.
شعارسال: فرشاد مقیمی نقشه راه توسعه محصول ایران خودرو برمبنای طراحی پلتفرم ملی و تولید خودرو‌هایی درکلاس‌های ابعادی C و B برای توسعه خودرو‌های سواری، هاچ بک، کراس اوور و خودرو برقی به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان و کسب سهم مناسب از بازارداخلی و صادراتی تدوین شده است.

‌وی افزود: در این نقشه راه، انواع موتور‌های کم مصرف و گیربکس‌های دستی و اتوماتیک شش دنده در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل ایران خودرو اظهارداشت: طبق نقشه راه توسعه محصول این شرکت، تولید خودرو‌های برقی در دستور کار قرار گرفته است.

مقیمی تاکید کرد: ایران خودرو مصمم است در راستای سیاست‌های دولت و وزارت صمت به سمت تولید وتوسعه خودرو‌های کم مصرف گام بردارد.


وی تصریح کرد:‌۳۰ درصد تولید محصولات سال آینده با موتور پایه گاز سوز ملی تولید و عرضه می‌شود که این امر نقش مهمی در کاهش آلایندگی‌ها خواهد داشت.

مقیمی تاکید کرد: خودروی سورن گازسوز که تنها از طریق گاز می‌تواند بیش از ۴۰۰ کیلومتر پیمایش داشته باشد.

وی از مزایای این خودروی گازسوز را مخازن گاز آن در زیر خودرو و در کف کار شده و مخزن صندوق آن کاملا در دسترس بوده و باز است، عنوان کرد و از وزارت نفت خواست سرمایه گذاری اولیه برای تولید انبوه این خودرو را تامین کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار: 29 بهمن 1398 ، کدخبر:  530677 ، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین