پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۵۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک شهرداری تهران با اشاره به آغاز ثبت نام کارت بلیت مترو و طرح ترافیک خبرنگاران گفت: سهمیه اهالی رسانه برای طرح ترافیک 2 هزار و 100 مورد است.

شعار سالعمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک شهرداری تهران، درباره طرح ترافیک خبرنگاران اظهار داشت: سهمیه اهالی رسانه برای طرح ترافیک 2 هزار و 100 مورد است که این سهمیه در سال 99 نسبت به سال 98 هیچ افزایشی نداشته است.

وی بیان داشت: طرح‌های ترافیک سال 98 تا زمانی که طرح‌های جدید به اهالی رسانه تخصیص یابد، اعتبار دارد و خبرنگاران از امروز می‌توانند جهت ثبت‌نام و دریافت طرح ترافیک اقدام کنند.

سعیدیان‌فر ادامه داد: ثبت‌نام خبرنگاران از طریق سامانه تهران من انجام می‌گیرد و بارگذاری مدارک اعم از معرفی‌نامه و گواهی اشتغال به کار 10 اثر(که نام خبرنگار درج شده بود) و بیمه خبرنگاری باید در این سامانه درج شود.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌های طرح‌های ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: مدارک مورد نیاز باید در قسمت خدمات طرح ترافیک و در بخش خدمات خاص خبرنگاران و عکاسان لحاظ شود.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگارانی که مایل به دریافت کارت‌بلیت رایگان یکساله اتوبوس و مترو هستند نیز ثبت‌نام آنها از امروز و از طریق سامانه تهران من انجام می‌شود و مدارک مورد نیاز مشابه مدارک درخواست طرح ترافیک است. 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری دانا، تاریخ: 03 اسفند 98، کد خبر: 1584538، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
0
مثل هر سال فقط رانتی ها استفاده میکنن نه بقیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
0
قطعا به دست همه خبرنگارها نمیرسه اول بالادستی ها و بعد اگر ماند چند نفری از خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین