پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۵۹۲
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۱
رئیس­ اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان کفش دست دوز تهران درباره میزان تولید در داخل کشور گفت: در حال حاضر با تولید ۲۵۰ میلیون جفت کفش نیاز کشور در داخل تامین می شود.

شعار سال: رسول شجری رئیس­ اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان کفش دست دوز تهران گفت: در هشت سال گذشته هشت دوره نمایشگاه برگزار کرده ایم که علاوه بر تاثیر آن در پیشرفت صنعت و تکنولوژی و فناوری، تاثیر زیادی در بین کشورهای خارجی داشت و این تاثیرات تا جایی بود که ایتالیایی های شرکت کننده در نمایشگاه، کفش ایرانی را به عنوان سوغات به کشور خود بردند.

شجری با اشاره به اینکه تولیدکنندگان کفش جای همه تولیدکنندگان خارجی را پرکرده اند، تصریح کرد: از نظر استاندارسازی هم مشکلی وجود ندارد.

رئیس­ اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان کفش دست دوز تهران درباره اقدامات حمایتی دولت برای این صنعت با اشاره به اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت در دو سال گذشته خلا مواد اولیه را تا حد امکان پرکرده است، گفت: در حال حاضر از نظر مواد اولیه اشباع هستیم.

وی درباره نیازهایی که شاغلان و صنعتگران در این حوزه به آنها نیاز دارند و تلاش بیشتر مسئولان را می طلبد نیز گفت: بازپرداخت تسهیلات از جمله مشکلات این صنعت است که نیاز داریم وزارت صمت نسبت به زمان بازپرداخت تسهیلات اقدامات لازم را انجام دهند.

شجری درباره مشکلاتی که در این صنعت وجود دارد نیز گفت: با توجه به قیمت تمام شده بالا مردم توان خرید با مالیات بر ارزش افزوده را ندارند در کنار این موضوع به دلیل رکود بازار میزان تولید به نصف کاهش یافته است.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اتاق اصناف تهران، تاریخ انتشار: 3اسفند1398 ، کدخبر: 24878: www.otaghasnaftehran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین