پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۲۶۳۲۱۶
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش بعد از خردادماه برنامه‌های جبرانی دارد چراکه موظف هستیم طبق هر شرایطی ساعت آموزشی را به دانش آموزان ارائه کنیم.

شعار سال: علی اللهیارترکمن، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، در پاسخ به این پرسش که با توجه به تعطیلی مدارس وزارت آموزش و پرورش برای پرداخت حقوق معلمین حق‌التدریسی چه تمهیداتی در نظر گرفته است؟  گفت: وزارت آموزش و پرورش با این دسته از معلمین قرارداد دارد که براساس آن به عنوان مثال برای دوره ابتدایی در طول یک‌سال تحصیلی باید 935 ساعت تدریس کنند.

او افزود: در حال حاضر که مدارس تعطیل می‌شود قطعا وزارت آموزش و پرورش بعد از خردادماه برنامه‌های جبرانی دارد چراکه موظف هستیم طبق هر شرایطی ساعت آموزشی را به دانش‌آموزان ارائه کنیم و به این صورت نیست که اکنون مدرسه تعطیل شود، آموزش جبرانی برای مدارس نداشته باشیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در مورد نحوه برگزاری کلاس‌های جبرانی مدارس گفت: برگزاری کلاس‌های جبرانی در آموزش پرورش قطعی است اما نحوه، زمان و چگونگی اجرای آن باید در وزارت آموزش و پرورش به تصویب برسد و طی یک بخشنامه رسمی ابلاغ می‌شود.

اللهیارترکمن در رابطه با نحوه پرداخت حقوق حق‌التدریسی‌ها تصریح کرد: درست است که در حال حاضر مدرسه تعطیل شده اما حق‌الزحمه آنها برقرار است چراکه این افراد هم باید در کلاس‌های جبرانی کار کنند و برای دانش‌آموزان خدمات آموزشی ارائه کنند، لذا از این بابت مشکلی برای این  عزیزان پیش نمی‌آید.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ضمن تاکید بر برگزاری کلاس‌های جبرانی اظهار کرد: به اندازه‌ای که کلاس‌های آموزشی برگزار نمی‌کنیم قطعا کلاس جبرانی خواهیم داشت اما اینکه کلاس جبرانی به چه شکل برگزار خواهد شد، به صورت بخشنامه از سوی معاونت‌های آموزشی ابلاغ می‌شود. بنابراین از لحاظ پرداختی هیچ مشکلی برای حق‌التدریس پیش نمی‌آید.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 8اسفند1398 ، کدخبر: 969961: www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین