پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۶۳۲۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶
محمدعلی صدیقی، عضو هیات‌رئیسه اتاق اصناف ایران، اطمینان داد که اوضاع تحت کنترل است و مردم نباید نگران کمبود یا گران‌فروشی کالاهای اساسی باشند.

شعار سال: «ما احتکارگران را صنف نمی‌دانیم، حساب آنها از کاسبان شناسنامه‌دار جداست. آنها دزد هستند و حتی عنوان خود را دزدیده‌اند.» این مطلب بخشی از اظهارنظر محمدعلی صدیقی عضو هیات‌رئیسه اتاق اصناف ایران است.

 صدیقی اطمینان داد که اوضاع تحت کنترل است و مردم نباید نگران کمبود یا گران‌فروشی کالاهای اساسی باشند.

 این دست‌اندرکار بازار با درخواست از مردم برای اطلاع تخلف‌های مشاهده‌شده به شماره 124، ادامه داد: منکر احتکار و گران‌فروشی برخی کالاها از سوی افراد سودجو نیستیم، به همین دلیل اصناف و سازمان تعزیرات حکومتی به شدت با این مساله برخورد خواهند کرد.

 محتکران و آنهایی که چهره کاسبان واقعی را خدشه‌دار می‌کنند بدانند که نه تنها قانون با آنها برخورد خواهد کرد، بلکه اعتماد عموم مردم به آنها نیز کم خواهد شد؛ در بلندمدت آنها ضرر خواهند کرد، نه مردم.

 عضو هیات‌رئیسه اتاق اصناف ایران همچنین با توضیح وضعیت فعلی موجودی کالاهای اساسی در بازار توضیح داد: به غیر از ماسک، ژل ضدعفونی‌کننده و دستکش لاتکس، کمبود دیگری در بازار به خصوص در حوزه مواد خوراکی وجود ندارد.

 او در عین حال اظهار داشت: محتکران و آنهایی که چهره کاسبان واقعی را خدشه‌دار می‌کنند بدانند که نه تنها قانون با آنها برخورد خواهد کرد، بلکه اعتماد عموم مردم به آنها نیز کم خواهد شد؛ در بلندمدت آنها ضرر خواهند کرد، نه مردم.

 او در پایان صحبت‌های خود به این نکته نیز اشاره کرد: خریدهای هیجانی به افزایش خودسرانه قیمت‌ها دامن خواهد زد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت اعتمادآنلاین، تاریخ 9 اسفند 98، کد مطلب: 388663: www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
0
0
این چه طرز کنترلی که همیشه مردم با کمبود مواجه ان چرا مردم رو نادان فرض می کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین