پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۶۲۷
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
ابتدا عنوان شد که باشگاه پرسپولیس و بیرانوند در اینستاگرام همدیگر را آنفالو کرده‌اند اما جالب است بدانید این دروازه‌بان پرسپولیس بوده که صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس را بلاک کرده تا به نوعی اعتراض خود را به برخی از مسائل نشان دهد.
شعارسال: ابتدا عنوان شد که باشگاه پرسپولیس و بیرانوند در اینستاگرام همدیگر را آنفالو کرده‌اند اما جالب است بدانید این دروازه‌بان پرسپولیس بوده که صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس را بلاک کرده تا به نوعی اعتراض خود را به برخی از مسائل نشان دهد.
 
به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، در روزهای بی‌خبری فوتبال، یکبار دیگر علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس که اخیراً با باشگاه آنتروپ بلژیک قرارداد امضا کرده خبرساز شد و در روزگاری که افکار عمومی پیگیر ویروس کروناست او در اینستاگرام و فضای مجازی یک اتفاق جدید را رقم زده است.
 
ابتدا عنوان شد که باشگاه پرسپولیس و بیرانوند در اینستاگرام همدیگر را آنفالو کرده‌اند اما جالب است بدانید این دروازه‌بان پرسپولیس بوده که صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس را بلاک کرده تا به نوعی اعتراض خود را به برخی از مسائل نشان دهد. دلیل این مساله ابتدا مسائل مالی عنوان شد اما پیگیری‌های خبرنگار فرهیختگان نشان می‌دهد ماجرا به پول و مطالبات او ارتباطی ندارد.
 
با تغییر و تحولات صورت گرفته در کادر فنی پرسپولیس، بیرانوند جایگاه خود را متزلزل دیده و حتی در بازی با سپاهان که برگزار هم نشد قرار بود رادوشویچ دروازه‌بان پرسپولیس باشد. با این همه این دروازه‌بان کروات در بازی با شهر خودرو در دروازه ایستاد تا بردهای پرسپولیس با او همچنان ادامه پیدا کند. بیرانوند به دلیل نیمکت‌نشینی به صورت زیرپوستی و در سایه با رادوشویچ دچار اختلافاتی شده و حتی این مسئله را در برخی از محافل خصوصی هم عنوان کرده است.
 
از طرف دیگر بیرانوند گمان می‌کند داوود فنایی مربی دروازه‌بانان پرسپولیس نگاه مثبتی به او ندارد و از آنجایی که این دروازه‌بان قرار است در تابستان راهی بلژیک شود به این خاطر شاید فنایی می‌خواهد فرصت بیشتری به رادوشویچ بدهد تا بتواند دروازه‌بان اول سرخپوشان خود را برای فصل آینده آماده کند.
 
این در حالی است که از سوی بخش رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس نیز مصاحبه خانوادگی با رادوشویچ و همسرش انجام شد که این موضوع به مذاق بیرانوند خوش نیامد و به گمان این که او از مرکز توجه باشگاه پرسپولیس خارج شده، صفحه اینستاگرام باشگاه پرسپولیس را سه شب پیش بلاک کرد تا به نوعی اعتراض خود را به گوش مسئولان پرسپولیس برساند.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از روزنامه فرهیختگان  ،تاریخ انتشار:   16  اسفند 1398،کدخبر: 38139  ،www.farhikhtegandaily.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین