پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۰۲۳
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹
سردار عزیز! با توجه به گذشت بیش از یک دهه از تاسیس سازمان پدافند و حضور ۱۷ ساله شما به عنوان فرمانده این سازمان ، رد مطلق و غیرحرفه‌ای اخبار منتشر شده از ابتلای هموطنانمان به این بیماری توسط شما یا نشانه ضعف متولیان دیده‌بانی سازمان تحت امر شما در رصد اخبار بوده و یا نشانه‌های آمادگی پایین سازمان پدافند در اطلاع رسانی دقیق و به موقع به مردم و مسئولین و پیشگیری از گسترش این معضل بوده است.

شعار سال :متاسفانه با شیوع COVID19 یا همان کرونا در جهان و تبدیل آن به یک بیماری عالم گیر، رسا‌نه‌های داخلی کشورمان اول اسفند ماه رسماً اولین مورد ابتلا به این بیماری را اعلام کردند. با توجه به دوره نهفتگی ۳ تا ۱۴ روزه این بیماری در بدن و سرعت بسیار بالای سرایت آن، به نظر می‌رسد مبتلایان روزها قبل از بروز علایم و پس از آن بین سایر مردم مشغول زندگی عادی بودند و بیماری را منتقل کرده اند‌.

با این حساب ده ها مورد دیگر نیز در سطح کشور مبتلا شده‌ بودند و بیماری مدت ها قبل درحال گسترش بوده است. البته ما در خصوص هرگونه اهمال احتمالی و یا مصلحت اندیشی در سانسور اخبار قضاوتی نداریم ولی روی سخنمان با سردار غلامرضا جلالی رئیس با سابقه و با تجربه پدافند غیر عامل است که در ۲۴ بهمن به این صراحت (فیلم ضمیمه) و با بی پروایی به انکار وجود حتی یک مورد ابتلا به بیماری کرونا در خبر سراسری پرداخت.

سردار عزیز! با توجه به گذشت بیش از یک دهه از تاسیس سازمان پدافند و حضور ۱۷ ساله شما به عنوان فرمانده این سازمان در مواجهه با حملات احتمالی دشمنان در قالب تهدیدات زیستی، سایبری، اقتصادی و غیره، رد مطلق و غیرحرفه‌ای اخبار منتشر شده از ابتلای هموطنانمان به این بیماری توسط شما یا نشانه ضعف متولیان دیده‌بانی سازمان تحت امر شما در رصد اخبار بوده و یا نشانه‌های آمادگی پایین سازمان پدافند در اطلاع رسانی دقیق و به موقع به مردم و مسئولین و پیشگیری از گسترش این معضل بوده است.

از طرفی باورپذیر نیست سازمان عریض و طویلی که طبق اساسنامه آن جایگاهی معادل با یک وزارتخانه داشته و به شخص مقام رهبری و ستاد کل نیروهای مسلح مسئولیت پاسخگویی دارد تا این اندازه در پیشگیری و مقابله با اینگونه بحران‌ها منفعل و کم رمق ظاهر شود‌!

چطور ممکن است اخبار برخی مراکز بهداشتی در استان‌ها و بازداشت شایعه پردازان بیماری کرونا توسط پلیس فتا در نیمه بهمن ماه به گوش شما نرسیده باشد. آیا تمامی آنها شایعه و مصداق تشویش اذهان بوده و ارزش یکبار بررسی نزدیک هم نداشته‌اند؟

‼️با وجود سازمانی در کشور که طبق اساسنامه‌اش وظیفه دارد آحاد مردم را پیش از بروز بحران زیستی و حملات بیولوژیکی آموزش کافی دهد، چرا باید دامنه این بحران به دلیل نا آگاهی مردم روز به روز گسترش یافته و سلامت جسمی و روانی مردم را به خطر بیاندازد. پاسخگوی خسارات سنگین مالی به بخش اقتصاد کشور کیست؟

تعداد بازدید : 4

منبع ؛فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین