پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۶۵۱۵۵
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹
شیوع کرونا در ایران، احتمال تعطیلی کشور از شنبه آینده، کساد بازار و کاهش روند تولید و واردات و از همه مهمتر کاهش چشمگیر قیمت نفت طی روزهای گذشته همه و همه یک پیغام در بردارد و آن اینکه روزهای ناخوشی بورس در سال آینده کاملا قابل گمانه زنی است و قطعا این ناخوشی برای شرکت‌های پتروشیمی بیشتر و بیشتر پیش بینی می‌شود.
شعارسال: روزهای ناخوشی بورس در سال آینده کاملا قابل گمانه زنی است و قطعا این ناخوشی برای شرکت‌های پتروشیمی بیشتر و بیشتر پیش بینی می‌شود.
 
شیوع کرونا در ایران، احتمال تعطیلی کشور از شنبه آینده، کساد بازار و کاهش روند  تولید و واردات و از همه مهمتر کاهش چشمگیر قیمت نفت طی روزهای گذشته همه و همه یک پیغام در بردارد و آن اینکه روزهای ناخوشی بورس در سال آینده کاملا قابل گمانه زنی است و قطعا این ناخوشی برای شرکت‌های پتروشیمی بیشتر و بیشتر پیش بینی می‌شود.

هر چند برای آنان که به سرمایه گذاری بلندمدت اعتقاد دارند باید خبری خوش داشت و اینکه ماه های ابتدایی سال آینده بهترین زمان برای خرید سهام پتروشیمی‌هایی است که روند نزولی را در بورس تجربه می‌کنند. چراکه در خوشبینانه ترین حالت در ۵ سال آینده به سود چشمگیر و جذابی دست خواهند یافت. اما باید خبر ناخوشایندی برای آن دسته از افرادی داشت که به دنبال سود لحظه ای هستند و مهمتر آنکه طعم این سودهای لحظه ای به مذاقشان خوش آمده چراکه سال آینده حداقل از صنعت پتروشیمی سودی نصیبشان نخواهد شد.
وضعیت بورس در سال آینده اگرچه غیرقابل پیش بینی است اما احتمال روند نزولی آن بسیار زیاد داده می‌شود. چراکه به نظر نمی‌رسد قیمت نفت حداقل در خوشبینانه ترین حالت سال ۲۰۲۰ فراتر از ۴۰ تا ۴۵ دلار برود و این امر قطعا بر قیمت محصولات پتروشیمی تاثیرگذار خواهد بود.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری نفتی ها  ،تاریخ انتشار:   20 اسفند 1398،کدخبر:   27974 ،www.naftiha.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین