پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۲۰۶
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۲
پیگیری‌ها نشان می‌دهد خروجی جلسات مدیران پرسپولیس تلاش برای ایجاد وقفه در صدور حکم نهایی با اعتراض یا درخواست برای دریافت اطلاعات تکمیلی است.

شعار سال: باشگاه پرسپولیس اوضاع جالبی ندارد و باید مبلغ کلانی بابت شکایت بازیکنان و مربیان قبلی بپردازد و این در حالی است که نفرات فعلی هم طلبکار هستند و باشگاه هم بودجه کافی ندارد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد خروجی جلسات مدیران پرسپولیس تلاش برای ایجاد وقفه در صدور حکم نهایی با اعتراض یا درخواست برای دریافت اطلاعات تکمیلی است.

قرمزها خوب می‌دانند که با این روش قرار نیست حکمی تغییر کند و ممکن است متحمل هزینه‌های بیشتری شوند اما سعی دارند با خریدن زمان، فرصت بیشتری برای تهیه پول پیدا کنند.

 پیش از این در خصوص برخی پرونده‌ها مثل شکایت برانکو تلاش باشگاه انجام مذاکرات متعدد برای گرفتن تخفیف از مرد کروات بود و در این راه هزینه‌های زیادی نیز صرف شد اما در نهایت خبری از تخفیف نشد و برانکو نیز علیه پرسپولیس از فیفا حکم گرفت‌. باید دید این بار تلاش‌ها برای خریدن وقت نتیجه‌بخش خواهد بود یا بدهی‌ها را باز هم افزایش خواهد داد!

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه فرهیختگان، تاریخ انتشار: 19اسفند1398 ، کدخبر: 38214 : farhikhtegandaily.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین