پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۴۷۵
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹
محمدزمان دریاباری، وکیل محمدعلی طاهری در توییتر نوشت:‌ «موکلم استاد محمدعلی طاهری بنیانگذار عرفان کیهانی اعلام کردند در تورنتوی کانادا هستند. برای ایشان آرزوی کامیابی روزافزون داشته و امیدوارم که هم اینک‌ با بهره مندی از نعمت ازادی، سرآغاز تحولی بزرگ در جهان علم با اثبات نظرات خود مانند پیوند شعوری اجزا و اینترنت کیهانی باشند».
شعارسال: محمدزمان دریاباری، وکیل محمدعلی طاهری در توییتر نوشت:‌ «موکلم استاد محمدعلی طاهری بنیانگذار عرفان کیهانی اعلام کردند در تورنتوی کانادا هستند. برای ایشان آرزوی کامیابی روزافزون داشته و امیدوارم که هم اینک‌ با بهره مندی از نعمت ازادی، سرآغاز تحولی بزرگ در جهان علم با اثبات نظرات خود مانند پیوند شعوری اجزا و اینترنت کیهانی باشند».
 
باشگاه خبرنگاران جوان صداوسیما در این باره در خبری با تیتر «محمدعلی طاهری از کشور خارج شد؟» نوشت:
 
«محمدعلی طاهری چندی قبل خواستار سلب تابعیت ایرانی خود شد که در رسانه‌های بیگانه بازتابی گسترده یافت. محمدعلی طاهری سرکرده عرفان حلقه با اتهاماتی نظیر توهین به مقدسات، مداخله غیرقانونی در امور پزشکی و درمان بیماران، ارتکاب فعل حرام و رابطه نامشروع، استفاده غیرمجاز از عناوین علمی (دکتر و مهندس)، ضالّه بودن کتب و آثار، به ۵ سال حبس، پرداخت ۹۰۰ میلیون تومان جزای نقدی و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده بود. اکنون وکیل «محمدعلی طاهری» سرکرده فرقه انحرافی موسوم به “عرفان حلقه” خبر داد که نامبرده از ایران خارج شده و خود را به کانادا رسانده است. وی چندی قبل خواستار سلب تابعیت ایرانی خود شد که در رسانه‌های بیگانه بازتابی گسترده یافت. حالا خبر می‌رسد که پیروان خود را ترک کرده و اقامت در کانادا را به بودن در کنار آنان ترجیح داده است».
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری تحلیلی    انصاف نیوز ،تاریخ انتشار:   20 اسفند 1398،کدخبر:    221182 ،www.ensafnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین