پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۴۹۶
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
عدم برگزاری مراسم ها به دلیل شیوع ویروس کرونا باعث شده تقاضا به شدت کاهش یابد و گل وگیاه تولید شده حتی با یک چهارم قیمت تولید هم مشتری ندارد.غلامحسین سلطان محمدی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان گل و گیاه استان تهران اظهار داشت: امسال حداقل ۲ تا ۳ میلیارد لاله، سنبل و سینه ری، شب بو، مریم و انواع سبزی کاشته شده است. عدم برگزاری مراسم هایی چون عروسی، عزاداری و دیدار با اهل قبور در آخرین پنج شنبه سال به دلیل شیوع ویروس کرونا باعث شده تقاضا به شدت کاهش یابد و گل وگیاه تولید شده حتی با یک چهارم قیمت تولید هم مشتری ندارد.

شعار سال: غلامحسین سلطان محمدی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان گل و گیاه استان تهران اظهار داشت: امسال حداقل ۲ تا ۳ میلیارد لاله، سنبل و سینه ری، شب بو، مریم و انواع سبزی کاشته شده است. عدم برگزاری مراسم هایی چون عروسی، عزاداری و دیدار با اهل قبور در آخرین پنج شنبه سال به دلیل شیوع ویروس کرونا باعث شده تقاضا به شدت کاهش یابد و گل وگیاه تولید شده حتی با یک چهارم قیمت تولید هم مشتری ندارد.

وی بیان کرد: به وزارت جهاد کشاورزی نامه ای ارسال کردیم و ازاین وزارتخانه، دولت و قوه مقننه تقاضا کردیم که برای حمایت از تولیدکنندگان گل و گیاه راه حلی پیدا کنند. پیشنهادمان نیز این است که دولت وام کم بهره در اختیار تولیدکنندگان قراردهد و در دراز مدت پس بگیرد تا تولیدکنندگان بدهی‌هایشان را بپردازند. زیرا اگر این افراد حمایت نشوند ضرر و زیانشان غیرقابل جبران خواهد بود.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری 90 اقتصادی، تاریخ انتشار 22 اسفند    98، کد خبر:   2129014، www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین