پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۵۱۵
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
آژانس‌های بدون مجوز که نسبت به تأمین نیروی شرکت‌های کشتیرانی اقدام می‌کنند اجحاف زیادی را به دریانوردان به ویژه دریانوردان هندی اعمال می‌کنند.
شعار سال: سازمان پشتیبانی از سلامت دریانوردان (ISWAN) اعلام کرد درحال حاضر برخی از آژانس‌های تأمین دریانورد که بدون مجوز فعالیت می‌کنند خطرات جدی را برای دریانوردان فراهم می‌کنند به گونه‌ای که با بکارگیری خدمه‌ای که دوره‌های آموزشی لازم را به خوبی طی نکرده اند آنان را با حقوق پایین در اختیار شرکت‌های کشتییرانی قرار می‌دهند.

بر‌اساس این گزارش اگرچه اخطار‌های لازم از سوی سازمان نظارتی به ویژه IMO به این قبیل آژانس‌ها داده شده، اما متأسفانه همچنان در حال فعالیت هستند. این مراکز در برخی اوقات سفر‌های طولانی را برای دریانوردان با دستمزد اندک فراهم می‌کنند.

"Roger Harris" مدیر اجرایی سازمان (ISWAN) در این زمینه گفت: متأسفانه این مراکز برای جلب نیروی انسانی دریایی و الحاق آن‌ها به کشتی‌ها هزینه‌های زیادی دریافت می‌کنند که با توجه به اینکه دریانوردان نیز دوره‌های لازم را طی نکرده‌اند و دارای نقاط ضعف می‌باشند، به این تبعیض تن می‌دهند.

وی یاد‌آور شد: به منظور جلوگیری از سوء استفاده‌های این قبیل آژانس‌ها، لیست کامل آژانس‌های دارای مجوز در وب‌سایت www.seafarerhelp.org با پشتیبانی ۲۴ ساعته ثبت شده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مانا، تاریخ 28 اسفند 98، کد مطلب: 85282:www.mana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین