پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۸۸۳
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
سال98برای کسب و کارهای اینترنتی سال پر فراز و نشیبی بود. حوادث آبان ماه خسارات جبران ناپذیری را به این کسب و کارها وارد کرد.اجباری شدن رمز دوم پویا هم دردسرهایی را برای پرداخت های اینترنتی ایجاد کرد.بعد از شیوع کرونا هم خسارت زیادی به کسب و کارهای اینترنتی وارد شد .

شعار سال:سال98برای کسب و کارهای اینترنتی سال پر فراز و نشیبی بود. حوادث آبان ماه خسارات جبران ناپذیری را به این کسب و کارها وارد کرد.اجباری شدن رمز دوم پویا هم دردسرهایی را برای پرداخت های اینترنتی ایجاد کرد.بعد از شیوع کرونا هم خسارت زیادی به کسب و کارهای اینترنتی وارد شد و از آن جمله فعالان صنعت گردشگری بسیار از این بیماری متضرر شدند و خیلی از نیروی فعال این بخش بیکار شدند.اگرچه خانه نشینی مردم حجم استفاده از اپلیکیشن های تماشای فیلم را بالا برد اما سایر خدمات اینترنتی کاهش قابل ملاحظه ای را در حجم مشتریان داشتند.و این ها همه بر حجم معاملات اینترنتی تاثیرگذار هستند.

تعداد بازدید : 2

منبع ؛فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین