پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۸۱۱
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۳
ویدئویی از کشتن بی رحمانه يك قلاده خرس در حال انقراض در اطراف يكى از روستاهاى اروميه،منتشر شده است که در آن ،خرس زبون بسته در حال انقراض رو با چوب زجر کش کردن کشتن، یعنی این آپشن تو عصر وحشی‌گری برای انسان نئاندرتال هم قفل بود..در پی این اقدام،حکم قضایی و بازداشت عامل کشته شدن یک قلاده خرس در اطراف روستای ملونه صادر شد.

شعار سال :ویدئویی از کشتن بی رحمانه يك قلاده خرس در حال انقراض در اطراف يكى از روستاهاى اروميه،منتشر شده است که در آن ،خرس زبون بسته در حال انقراض رو با چوب زجر کش کردن کشتن، یعنی این آپشن تو عصر وحشی‌گری برای انسان نئاندرتال هم قفل بود..

در پی این اقدام،حکم قضایی و بازداشت عامل کشته شدن یک قلاده خرس در اطراف روستای ملونه صادر شد.

فرماندار اروميه گفت: هم اکنون نیروهای محیط زیست در حال پیگیری موضوع و اجرای دستور قضایی هستند.به تمام عوامل انتظامی و بخشدار محترم منطقه دستور داده شده که همکاری لازم را داشته باشند تا هر چه سریع تر مسببین این عمل دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردند.

تعداد بازدید : 124
تعداد بازدید : 93

منبع؛ فضای مجازی

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین،تاریخ انتشار:8فروردین1399،کد خبر:1369765،www.khabaronline.ir

 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین