پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۸۹۷
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا، در واکنش به اتهام دولت آمریکا مبنی بر مشارکت وی و مسئولان ارشد دولتش در تروریسم و قاچاق مواد مخدر، دونالد ترامپ، همتای آمریکایی خود، را یک گاوچران نژادپرست خواند.

شعارسال: پس از اتهامات سنگینی که واشنگتن به رئیس‌جمهور و دولت ونزوئلا وارد کرد، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور آمریکا را گاوچرانی نژادپرست خواند که زمانی رئیس گروه‌های مافیایی در نیویورک بوده است.
 
به نقل از آسوشیتدپرس، نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا، در واکنش به اتهام دولت آمریکا مبنی بر مشارکت وی و مسئولان ارشد دولتش در تروریسم و قاچاق مواد مخدر، دونالد ترامپ، همتای آمریکایی خود، را یک گاوچران نژادپرست خواند.
 
او در عین حال هشدار داد با همه تجهیزات و امکانات برای جنگیدن با آمریکا و کلمبیا در صورت تلاش آن‌ها برای اشغال خاک ونزوئلا، آماده است.
 
اظهارات مادورو درباره رئیس جمهور آمریکا تنها چند ساعت بعد از آن مطرح شد که دولت واشنگتن، او و شماری از مسئولان ارشد دولت وی را به مشارکت در قاچاق مواد مخدر و حمایت از گروه‌های تروریستی متهم کرد.
 
دادستان نیویورک، مادورو و مسئولان ارشد دولت ونزوئلا را به تبانی با شبه‌نظامیان چپگرای کلمبیا برای قاچاق مواد مخدر به داخل آمریکا متهم کرد و مدعی شد: دولت ونزوئلا از مواد مخدر به عنوان یک سلاح ضد آمریکا استفاده می‌کند.
 
مادورو در سخنرانی تلویزیونی خود خطاب به ترامپ گفت: «دونالد ترامپ! تو آدم تیره‌روزی هستی. از نظر تو روابط بین‌الملل مانند روابط گروه‌های مافیای باجگیری در نیویورک است که تو زمانی رئیس یکی از این گروه‌ها بودی.»
 
او همچنین تاکید کرد: اگر یک روز امپریالیست‌ها و دولت الیگارشی کلمبیا حتی خاک ونزوئلا را لمس کنند، آن‌ها با خشم بولیواری همه مردم ونزوئلا مواجه خواهند شد و مردم ونزوئلا آن‌ها را از خاک کشورشان بیرون خواهند کرد.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری   باشگاه خبرنگاران جوان  ،تاریخ انتشار: 8  فروردین    1399،کدخبر:  7296338  ،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین