پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 04
کد خبر: ۲۶۷۹۵۱
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
بر اساس بخشنامه جدید بیمه مرکزی، نیازی به حضور فیزیکی نمایندگی‌ها و کارگزاران رسمی بیمه در دفاتر خود تا ۱۵ اردیبهشت نیست و ارائه خدمات بیمه ای غیرحضوری به همه شرکت ها ابلاغ شده است.

شعار سال: به گزارش بیمه مرکزی، برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش شیوع کرونا ویروس، حضور نمایندگی‌های شرکت‌های بیمه و کارگزاران در دفاتر خود ضروری نیست.

بر اساس این گزارش، پیرو تصمیم دولت در راستای کنترل کرونا و با توجه به بخشنامه صادره در ۲۱ اسفند ۹۸، بیمه مرکزی در خصوص مراجعه بیمه‌گذاران به سایت شرکت‌های بیمه و خرید بیمه‌نامه برخط و با توجه به شرایط خاص کشور و ایجاد محدودیت فعالیت برخی مشاغل، به اطلاع می‌رساند؛ تا ۱۵ اردیبهشت، نیازی به حضور نمایندگان و کارگزاران رسمی بیمه در دفاتر خود نیست.
صدور بیمه‌نامه آنلاین و تمدید خودکار بیمه‌نامه‌های شخص ثالث دارندگان وسایل نقلیه تا پانزدهم اردیبهشت از جمله تصمیم های صنعت بیمه برای پیشگیری از ابتلای هموطنان به بیماری کرونا بوده است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز شنبه اعلام کرد: تاکنون ۳۵۴۰۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۵۱۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 9 فروردین 99، کد مطلب: 83730672: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین