پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۰۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
عضو شورای مرکزی ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: قوه قضائیه در مبارزه با فساد کارنامه نسبتا خوبی دارد، اما اینکه دولت چقدر در این زمینه فعال بوده جای سوال است.

شعار سال: سید محمد حسینی عضو شورای مرکزی ائتلاف نیرو‌های انقلاب در خصوص عملکرد دولت در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گفت: صاحب‌نظران، اندیشمندان، و اساتید در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب بحث‌های زیادی را انجام دادند، همچون صداوسیما که نشست‌هایی داشته و مطابق با صحبت‌هایی که شده این مسئله را تبیین کرده، اما به نظر می رسد که دستگاه‌های اجرایی و مسئولان هنوز به طور جدی وارد میدان نشده اند و طرح و برنامه‌ای عملیاتی برای این بیانیه در نظر نگرفتند.

او ادامه داد: البته این موضوع باید مطالبه جامعه باشد به ویژه نسل جوان. دولت، مجلس و شورای حل اختلاف فرهنگی و دیگران درباره این موضوع نظرات خود را بیان کرده و در نظر بگیرند که برای اجرایی شدن توصیه‌های هفت‌گانه رهبری چه اقداماتی را می توان انجام داد.

عضو شورای مرکزی ائتلاف افزود: امیدواریم که حالا در این مجلس جدید اهتمام جدی تری به این بیانیه صورت بگیرد. برای مثال یکی از توصیه‌های رهبری در این بیانیه مبارزه با فساد است. قوه قضائیه در این باره کارنامه نسبتا خوبی را دارد، اما اینکه دولت چقدر در این زمینه و برای حل مشکل فساد فعال بوده و یا چرا افرادی را منصوب کردند که خود منشا اخلال در امور اقتصادی شدند، یک سوال جدی است. هر چند تاکنون تعدادی از آن‌ها بازداشت شدند، اما چرا مجلس نظارت دقیق نداشته که با این چنین افراد متخلفی برخورد کند؟

دبیرکل کانون دانشگاهیان اظهار کرد: در بخش صلاحیت کاندید‌های انتخاباتی متوجه شدیم که تعدای از نمایندگان بخاطر مشکلات مالی تایید صلاحیت نشدند و این ذی بند مجلس شورای اسلامی نیز نیست و باید ناظران خودشان افراد منزهی باشند که به طور جدی نظارت کنند و همه بارِ مبارزه با فساد تنها بر دوش دستگاه قضائی نباشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 10 فروردین 99، کد مطلب: 7281826: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
0
0
کارنامه خوبی دارد اما این حجمم از فساد در کشور باعث شده به چشم نیاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین