پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۱۵۴
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
در حال حاضر قیمت مرغ کامل تازه در میادین میوه و تره بار در بسته‌بندی کیسه نایلونی، هر کیلوگرم ۹۹۷۰ تومان و مرغ کامل تازه در بسته‌بندی بشقابی، هر کیلوگرم ۱۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

شعار سال:در حال حاضر قیمت مرغ کامل تازه در میادین میوه و تره بار در بسته‌بندی کیسه نایلونی، هر کیلوگرم ۹۹۷۰ تومان و مرغ کامل تازه در بسته‌بندی بشقابی، هر کیلوگرم ۱۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

مرغ تازه در میادین میوه و تره بار به پایین‌ترین قیمت خود در ۱۶ ماه گذشته یعنی از آذر ۹۷ تا به امروز رسید.

در حال حاضر قیمت مرغ کامل تازه در میادین میوه و تره بار در بسته‌بندی کیسه نایلونی، هر کیلوگرم ۹۹۷۰ تومان و مرغ کامل تازه در بسته‌بندی بشقابی، هر کیلوگرم ۱۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

همچنین قیمت اجزا و قطعات مرغ نیز در میادین میوه و تره بار، کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته است و در حال حاضر، هر کیلوگرم ران مرغ ۱۶۴۰۰ و سینه مرغ ۱۸ هزار تومان عرضه می‌شود، ضمن اینکه هر کیلوگرم جوجه کباب با استخوان ۱۸ هزار تومان و جوجه کباب بی استخوان ۲۳۷۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت هر کیلوگرم فیله مرغ ۲۴۷۰۰ تومان، ساق مرغ ۱۹۵۰۰ تومان و مغز ران ۱۹۱۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار، نرخ‌گذاری شده و هر کیلوگرم بال کبابی به قیمت ۱۵۳۰۰ تومان و بازوی کبابی ۱۴۶۰۰ تومان به شهروندان عرضه می‌شود.

این در حالی است که به دلیل رعایت ملاحظات پیشگیرانه بهداشتی، در واحد‌های عرضه گوشت مرغ میادین میوه و تره بار، مرغ به صورت کامل در کیسه نایلونی یا بسته‌بندی بشقابی ارائه می‌شود و خُرد کردن آن ممنوع است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب،تاریخ انتشار:10فروردین1399،کد خبر:539018،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین